جهان

مسجد وودفورد انگلستان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیریه جمع‌آوری کرد

مسجد شهر وودفورد جنوبی، واقع در انگلستان در یک جشن خیریه بیش از 800 یورو کمک مالی جمع آوری کرده و صدها بسته کمک غذایی آماده سازی نمود.

 

مسجد شهر وودفورد جنوبی، واقع در انگلستان در یک جشن خیریه بیش از 800 یورو کمک مالی جمع آوری کرده و صدها بسته کمک غذایی آماده سازی نمود.

صدها بسته غذایی اهدا شده به مسجد در این مراسم به پناهگاه‌های بی‌خانمان‌ها در سرتاسر شهر داده شد. کمک مالی 870 یورویی مسجد نیز به مرکز درمان سرطان مکمیلیان تقدیم گردید.

مسجد وودفورد جنوبی در این جشن خیریه شاهد سخنرانی دکتر فهیم، یک محقق مسلمان درباره اهمیت حضرت مسیح و حضرت مریم علیهما سلام در دین اسلام بود.

دکتر محمد فهیم، در سخنانش درباره ولادت حضرت مریم و خصائل نیکوی ایشان، به دنیا آمدن حضرت عیسی مسیح علیه السلام، سفرها و معجزات ایشان، و همچنین تفاوت های اسلام و مسیحیت در این رابطه سخن گفت. وی معمولا یکی از سخنرانان در مدارس مختلف انگلستان بوده و در رابطه با این موضوع با دانش آموزان صحبت می کند.

دکتر فهیم گفت: بسیاری از مردم از احترامی که مسلمانان برای حضرت مریم و حضرت مسیح علیهما سلام قائل هستند، ناآگاهند. مسیح یک پیامبر و پیغام آور مهم در دین اسلام است و ما می‌توانیم از این زمان سال برای انعکاس آموزه‌ها و طرز زندگی او استفاده کنیم.

وی افزود: خیرخواهی، سخاوت و کمک به فقرا، درس هایی کلیدی هستند که علاوه بر رسول گرامی اسلام از مسیح آموخته و در فعالیت های محلی اخیر مسجد به کار برده ایم و امیدواریم که این اعمال نیکوکارانه در سال آینده میلادی نیز ادامه یابند.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا