جهان

طرح جمع آوری کمک های غذایی در مسجد ویندزور کانادا تا پایان سال ادامه دارد

مسلمانان عضو مسجد شهر ویندزور در کانادا، در طرح جمع آوری مواد غذایی برای نیازمندان که توسط یک ارگان خبری ترتیب داده شده بود شرکت کردند.

 

مسلمانان عضو مسجد شهر ویندزور در کانادا، در طرح جمع آوری مواد غذایی برای نیازمندان که توسط یک ارگان خبری ترتیب داده شده بود شرکت کردند.

این طرح قرار است تا پایان سال جاری میلادی ادامه داشته باشد.

پس از جمع آوری 2 هزار دلار کمک مالی توسط مسجد که در شبکه خبری سی بی سی کانادا اعلام گردید، مسجد ویندسور قصد دارد طرح گردآوری کمک های اهدایی را تا پایان ماه ادامه بدهد و جمعه هفته آینده نیز  داوطلبان مسلمان یک برنامه «جمع آوری کمک های اهدایی» از صبح تا غروب خورشید را برگزار کرده و موادغذایی کنسرو شده و فاسد نشدنی همراه با کمک های اهدایی نقدی از مردم جمع آوری11 خواهند شد.

این طرح که توسط خبرگزاری سی بی سی اجرا شده است «نوای فصل» نامیده شده و علت آن ایام سرد زمستان و کمک ویژه به نیازمندان اعلام شده است.

سینان یسارلار، مدیر روابط عمومی مسجد در این باره به خبرنگاران گفت: ما یک جامعه هستیم و وظیفه داریم کمک رسانی کنیم و این احساسی عالی به ما می دهد.

وی افزود: بانک غذا از هم اکنون برخی کمک های اهدایی را که روز سه شنبه هفته پیش جمع آوری شده بودند برده است. و مسجد تا پایان ماه دسامبر این کمک رسانی را ادامه خواهد داد.

گفته می شود براساس اطلاعات رسیده از روز سه شنبه تاکنون این کمپین موفق به جمع آوری 16 هزار و 148 کیلوگرم (35 هزار و 600 پوند) ماده غذایی و 24 هزار و 820 هزار دلار کمک مالی از میان مردم شده است.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا