جهان

درخواست بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی از سازمان ملل، برای حمایت از غیر نظامیان فلسطینی

بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی، در بیانیه ای، از سازمان ملل متحد خواست تا فورا در حمایت از غیر نظامیان فلسطینی اقدامی موثر انجام دهد.

 

بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی، در بیانیه ای، از سازمان ملل متحد خواست تا فورا در حمایت از غیر نظامیان فلسطینی اقدامی موثر انجام دهد.

در بیانیه این بنیاد جهانی آمده است:

این بنیاد ضمن همدردی با ملت مظلوم فلسطین، اقدامات اخیر و جنایت محور اسرائیل را محکوم می کند، اسرائیلی که در راستای منافع خودش، برای مقدسات، جان و مال مردم غیر نظامی و پیر و کودک، هیچ احترامی قائل نمی شود .

این بیانیه افزود: در هفته های اخیر، اسرائیل از همه ی توان خود در قلع و قمع کردن تظاهرات مردمی – که حق مشروع هر ملتی برای اعتراض است – استفاده کرده و این درحالی است که مردم فلسطین تنها در حال دفاع از خاک و ناموس خود هستند. 

بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی ادامه داد:  ده ها تن از زنان، کودکان، جوانان و کهن سالان بی گناه فلسطینی که در اعتراض به اقدامات اخیر اسرائیل تظاهرات کرده بودند، از سوی ارتش اسرائیل و با خونسردی تمام به وسیله انواع سلاح های سبک و سنگین ممنوعه،  به خاک و خون کشیده شدند؛  که این بنیاد، این اعمال وحشیانه و به دور از انسانیت را محکوم می کند. 

این بیانیه افزود: ما از جامعه جهانی و در راس آن شورای امنیت، حمایت از غیر نظامیان فلسطینی و بازخواست مسئولین این جنایات و محاکمه آن ها در دادگاه های بین المللی را خواستاریم.

بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی در پایان بیانیه خود، از جامعه جهانی خواست در راستای عمل به قطعنامه های سازمان ملل، فورا در حمایت از ملت فلسطین و بازگشت حقوق و زمین های اشغالی به آنان، گامی موثر بردارند و به مشکلات و بحران کنونی این ملت مظلوم پایان بخشند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا