جهان

مستند «پیاده‌روی عشق» در کالج دانشگاهی لندن

مستندی با عنوان «پیاده‌روی عشق» در کالج دانشگاهی لندن به نمایش گذاشته می‌شود.

 

مستندی با عنوان «پیاده‌روی عشق» در کالج دانشگاهی لندن به نمایش گذاشته می‌شود.

موسسه باستان‌شناسی در کالج دانشگاهی لندن روز چهارشنبه این هفته 1 نوامبر 2017، مستندی درباره پیاده‌روی اربعین حسینی را با عنوان «پیاده‌روی عشق» به نمایش می‌گذارد.

این مستند که توسط نهادی با عنوان «ندای حسین» تهیه شده، بخشی از فعالیت‌های انجام شده توسط دانشجویان شیعه در انگلستان در هفته «حسین کیست» می‌باشد. هدف دانشجویان در این هفته، آشناسازی مردم و به ویژه غیرمسلمانان با شخصیت و زندگی و جان‌فشانی های امام حسین (علیه السلام) است.

این فیلم که ساعت 6:30 تا 8 شب به وقت محلی به روی پرده می‌رود، درباره سفر زیارتی اربعینِ دختر مسلمانی به نام «ندا» و حضور او در بزرگترین گردهمایی سالانه جهانی یعنی «پیاده‌روی میلیونی اربعین حسین» خواهد بود، در این فیلم قرار است حضور میلیون‌ها زوار عاشورایی که از سرتاسر دنیا به سوی شهر مقدس کربلا حرکت می‌کنند به نمایش گذاشته شود.

از تمامی دانشجویان و دیگر اعضای جامعه برای تماشای این فیلم که قرار است در موسسه باستان‌شناسی دانشگاه به نمایش گذاشته شود دعوت به عمل آمده است.  

گفتنی است، کالج دانشگاهی لندن (معروف به یو سی ال) دانشگاهی دولتی ـ تحقیقاتی در بریتانیا می‌باشد که پردیس دانشگاهی اصلی آن در منطقه «بلومزبری» در شهر لندن واقع است. 

این دانشگاه یک کالج مستقل و قدیمی‌ترین بخش دانشگاه لندن بوده و از مهمترین مراکز تحقیقات و تحصیلات عالی در دنیا به شمار می‌رود.

بر اساس آمار ها این دانشگاه، پنجمین دانشگاه برتر دنیا است.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا