جهان

نمایشگاه بین المللی گردشگری حلال در اندونزی

اندونزی میزبان برگزاری دومین نمایشگاه «بین المللی گردشگری حلال» بود.

 

اندونزی میزبان برگزاری دومین نمایشگاه «بین المللی گردشگری حلال» بود.

این نمایشگاه گردشگری حلال، توسط آژانس گردشگری استانی سوندای غربی با همکاری انجمن گردشگری اندونزیای در این استان برپا شده بود و 260 آژانس مسافرتی خریدار و 60 فروشنده در آن شرکت کردند.

«لولا محمد فاضل» سرپرست آژانس گردشگری در ماتارام در این باره به خبرنگاران گفت: سال گذشته این نشست تنها 90 آژانس مسافرتی خریدار از 18 کشور مختلف داشت که امسال تعداد آژانس‌های مسافرتی خریدار به 260  موسسه از کشورهای مختلف رسیده بود.

از جمله خریداران خارجی که در این رویداد حضور داشتند، نمایندگان سازمان‌های مسافرتی از کشورهای مختلف مالزی، برونئی، سنگاپور، هند، عربستان سعودی و سایر کشورهای خاورمیانه بودند. 

گفتنی‌ست موسسات گردشگری در اندونزی ـ که بیشترین جمعیت مسلمان در دنیا را دارد ـ به ویژه در جزایر گردشگری لومبوک و سومباوا، قصد دارند بازدیدکنندگان زیادی را از سوی خاورمیانه علی‌الخصوص کشورهای مسلمان‌نشین، به این کشور به عنوان یک مقصد حلال تشویق کنند.

آنها بر این باورند که باید، پروازهای بین المللی به این منطقه افزایش یابد تا بتوان از جزایر و مناطق زیبای این این کشور به عنوان سوژه ای جذاب برای جذب گردشگران حلال استفاده نمود.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا