جهان

ارائه کمک‌های مردمی مسلمانان لس آنجلس به بی خانمان‌ها

مسلمانان لس آنجلس به بی خانمان ها کمک می کنند.

 

مسلمانان لس آنجلس به بی خانمان ها کمک می کنند.

مسلمانان شهر لس آنجلس واقع در ایالت کالیفرنیای جنوبی آمریکا، همانند سال‌های گذشته، روزهای پایانی ماه مبارک رمضان را در خدمت به بی‌خانمان‌ها و مستمندان شهر سپری می‌کنند.

در همین راستا صدها تن از مسلمانان این شهر آمریکایی در هجدهمین گردهمایی سالانه «روز بشردوستی» جمع و در حد توان خود هدایایی را به نیازمندان و بی‌خانمان‌ها اهدا کردند.

کمک‌های مردمی جمع آوری شده در این گردهمایی، شامل وعده‌های غذای تازه، بسته‌های بهداشتی، لباس و حوله، کوله پشتی و لوازم مدرسه هستند..

حکیم، مدیر اجرایی بنیاد مسلمانان لس آنجلس و برگزار کننده اصلی گردهمایی سالانه «روز بشردوستی» در این باره گفت: ما مسلمانان نیز مردم این شهر و این کشور بوده و نقش سفیرانِ زندگی توام با حسن نیت و هم زیستی مسالمت آمیز از طریق ارزش‌های اسلامی را نیز ایفاء می‌کنیم.

یکی دیگر از برنامه‌های ترتیب داده شده در این راستا، چکاپ پزشکی و ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان توسط پزشکان دانشگاه انجمن پزشکی اسلامی در کالیفرنیا بود.

پیش از این، دیگر گردهمایی‌های مربوط به «روز بشردوستی» در آمریکا روز شنبه در شهرهایی چون سانتا آنا، پاسادینا و اینلند امپایر برگزار شدند.

شایان ذکر است، آمارها نشان می‌دهد که جمعیت بی‌خانمان‌های شهر لس آنجلس در یک سال گذشته 23% افزایش داشته است.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا