جهان

توزیع قرآن در جشنواره کتاب لس‌آنجلس

غرفه «جمعیت اسلامی آمریکای شمالی» غرفه محبوبی در جشنواره کتاب لس‌آنجلس است که اهداف آموزشی داشته و بازدیدکنندگان می‌توانند از آنجا نسخه‌های رایگان قرآن با ترجمه انگلیسی دریافت کنند.

 

غرفه «جمعیت اسلامی آمریکای شمالی» غرفه محبوبی در جشنواره کتاب لس آنجلس است که اهداف آموزشی داشته و بازدیدکنندگان می‌توانند از آنجا نسخه‌های رایگان قرآن با ترجمه انگلیسی دریافت کنند.

به گزارش روزنامه «لس‌آنجلس تایمز»، اهدای نسخه‌های قرآن کریم، امکان امتحان کردن حجاب و گفت‌وگو در مورد مسلمانان و دین آن‌ها از جمله فعالیت‌های این غرفه اسلامی است.

جشنواره کتاب لس‌آنجلس، بزرگترین جشنواره کتاب آمریکا است که امسال به مدت دو روز برگزار شد و دیروز به کار خود پایان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، «آلبرت تامپی» مسئول هماهنگی های غرفه جمعیت اسلامی آمریکای شمالی در باره این جشنواره گفت: ما بیش از ۱۰ سال است که این غرفه را برپا می‌کنیم و همیشه با استقبال خوبی مواجه می‌شویم، ولی امسال بر خلاف تصورمان بازدید از غرفه رشد چشمگیری داشت.

وی افزود: به نظر من دلیلیش این است که تصورات نادرست زیادی در مورد اسلام وجود دارد و اکثر مردم کنجکاو هستند و این وظیفه مسلمانان است تا پاسخگوی این سوالات باشند.

تامپی در پایان گفت: هدف ما ارائه اطلاعات عمومی بوده و تبلیغ نیست، زیرا سوالات زیادی در ابره اسلام مطرح می شود.

شایان ذکر است، فعالیت های تروریستی سنی های تندر و اظهارات اسلام ستیزانه بسیاری از دولت مردان کشورهای غربی، خصوصا آمریکا؛ به گفته کارشناسان به شکل برنامه ریزی شده ای باعث شده تا مردم بی اطلاع، در ابتدارفتاری ستیزه جویانه با مسلمانان داشته باشند، ولی وقتی درباره اسلام بیشتر می دانند، رفتارشان تغییر می کند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا