جهان

بیانیه سازمان مسلمان آزاده در واکنش به اعتصاب غذای اسیران فلسطینی

سازمان جهانی «مسلمان آزاده» به مناسبت روز اسیران فلسطینی بیانیه ای صادر کرد.

 

سازمان جهانی «مسلمان آزاده» به مناسبت روز اسیران فلسطینی بیانیه ای صادر کرد.

سازمان جهانی نفی خشونت ـ مسلمان آزاده ـ پس از اتفاقات اخیر در روز اسیران فلسطینی و در واکنش به این اتفاقات، بیانیه ای صادر نمود.

در بیانیه این سازمان که نسخه ای از آن نیز برای خبرگزاری شیعه ویوز ارسال شده، آمده است:

در سال جاری، روز اسیران فلسطینی با موج اعتراضات اسیران و زندانیانی که در زندان های رژیم اشغالگر سرزمین فلسطین گرفتار هستند، همزمان شده بود؛ رژیمی که سیاست نژادپرستانه و ستیزه جویانه ای را بر در برخورد با ساکنان و صاحبان اصلی آن سرزمین به کار گرفته و سیاست هایش هیچ ارتباطی با اصول انسانی ندارد.

این بیانیه با اشاره به اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی افزود: زندانیان فلسطینی در زندان های اسرائیلی خیزش اعتراضی اعلام نموده و خواستار حقوق اولیه ی انسانی و قانونی خود شده اند و با اعتصاب غذا نسبت به آنچه بر آنها روا داشته می شود اعتراض کرده اند.

سازمان جهانی نفی خشونت در بیانیه خود ادامه داد: زندانیان و اسیران فلسطینی با شکم های گرسنه، اعتراضی را سر داده اند، به این امید که اقدام قانونی شان از سوی حاکمان رژیم اسرائیل پذیرفته شود و آن رژیم به خواسته ی آنان تن دهد تا اینکه حقوق بشر و حقوق اسیران توسط آنها تضمین شده و به اجرا در بیاید.

سازمان مسلمان آزاده، ضمن اعلام همیاری و همبستگی با اسیران فلسطینی، از سازمان های حقوق بشری منطقه و همچنین هیئت های بین المللی خواست تا با اعلام همبستگی با اسیران فلسطینی، از اهرم های فشاری که در اختیار دارند، استفاده نموده و رژیم اسرائیل را به سمت پذیرش درخواست های مشروع زندانیان راهنمایی کنند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا