جهان

حمله وحشیانه به یک زن محجبه در آمریکا

یک زن مسلمان در شهر «میلواکی» واقع در ایالت «ویسکانسین» آمریکا مورد حمله اسلام ستیزانه قرار گرفت.

 

یک زن مسلمان در شهر «میلواکی» واقع در ایالت «ویسکانسین» آمریکا مورد حمله اسلام ستیزانه قرار گرفت.

این زن مسلمان که نخواست هویتش‌ فاش شود به خبرنگار «FOX6» گفته است: ساعت 6 صبح بعد از خواندن نماز در مسجد، به منزلم بازمی‌گشتم که یک اتومبیل کنار من متوقف شده  و مردی از آن خارج شد که هدفش، درآوردن حجاب و روسری من بود.

من سعی کردم جلویش بایستم، اما او من را روی زمین پرت کرد و وحشیانه مرا مورد ضرب و شتم قرار داد. او درحالی که مرا زیر مشت و لگد گرفته بود، با فحاشی از من می‌خواست از حجابم دست بکشم.

فرد مهاجم زن مسلمان را روی زمین انداخته و چندین بار به سر او ضربه وارد می‌کند. سپس با چاقو کاپشن او را پاره کرده و در این حین بازویش را مجروح کرده است.

«منجد احمد» از اجتماع اسلامی میلواکی در این باره گفت: ما جداً نگران مسلمانان جامعه‌مان هستیم. به عنوان یک اجتماع اسلامی دلمان می‌خواهد، بتوانیم امنیت مسلمانان را تضمین کنیم و چنین حادثه‌ای یک ضربه تکان‌دهنده است.

وی افزود: هیچ چیز به سرقت نرفته و این یک دزدی نبوده، بلکه تنها هدف فرد مهاجم حمله به حجاب و پوشش اسلامی این زن مسلمان بوده و این قطعا یک حادثه نفرت‌محور محسوب می شود.

به گفته پلیس میلواکی، قربانی این حادثه از بیمارستان مرخص شده است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد، اما هنوز هیچ مضنونی در این باره بازداشت نشده است.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا