جهان

محکوم کردن انفجار تروریستی «سن پترزبورگ» از سوی سازمان جهانی نفی خشونت

سازمان جهانی نفی خشونت در واکنش به انفجار تروریستی «سن پترزبورگ» بیانیه ای صادر کرد.

 

سازمان جهانی نفی خشونت در واکنش به انفجار تروریستی «سن پترزبورگ» بیانیه ای صادر کرد.

سازمان جهانی نفی خشونت  ـ مسلمان آزاده ـ طی بیانیه ای انفجار تروریستی اخیر در شهر «سن پترزبورگِ» کشور روسیه ، که چندین کشته و زخمی نیز برجا گذاشت را به شدت محکوم کرد .

در بیانیه این سازمان حقوق بشری که نسخه ای از آن برای خبرگزاری «شیعه ویوز» ارسال شده، آمده است:

این جنایت توسط افرادی سیاه اندیش و کوته فکر انجام شده و جامعه بین الملل باید چاره ای اساسی برای ریشه کن کردن منابع تروریسم در جهان نماید تا بتواند عاملین واقعی این اقدامات تروریستی را به سزای اعمال خود برساند.

این بیانیه افزود: این گونه جنایات توسط افراط گریان و با اهدافی سیاسی صورت گرفته و سعی در برهم زدن نظم در کشورها و ایجاد رعب و وحشت در دل مردمان بی دفاع و غیر نظامی دارد .

«مسلمان آزاده» در بیانیه خود ضمن اشاره به انفجار اخیر در متروی شهر «سن پترزبورگ» افزود: جهان، روزانه شاهد این حوادث در کشورهایی مانند سوریه، مصر، عراق، یمن و حتی پاکستان می باشد و این اعمال نیتی جز تحقق اهداف افکار وهابی ها و سلفی ها، در دشمنی با هر فرقه ای که با آنها همخوانی ندارد، صورت می گیرد.

«سازمان جهانی نفی خشونت» در پایان بیانیه خود ضمن تاکید بر ضرورت بازخواست حامیان تروریست هایی که این گونه جنایات را انجام می دهند، با ملت روسیه ابراز همدردی نموده و برای مجروحان این حادثه، شفای عاجل را از خدای منان خواستار است.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا