جهان

هفته «آشنایی با اسلام» در کالج کالیفرنیا

نشست هفته «آشنایی با اسلام» در یک دانشگاه آمریکایی برگزار شد.

 

نشست هفته «آشنایی با اسلام» در یک دانشگاه آمریکایی برگزار شد.

نشست هفته «آشنایی با اسلام» با هدف زدودن تصورات نادرست در مورد اسلام در کالج «کاسومنس ریور» در شهر «ساکرامنتو» در ایالت کالیفرنیا برگزار شد.

در این نشست، یکی از سخنرانان بین المللی به نام «زهره سروری» طی سخنانی گفت: مخاطبان من در درجه اول غیرمسلمانان هستند و هدف من روشن‌کردن و ارائه آموزش‌هایی در مورد دین و درک شکاف‌ها و اختلافات و زدودن تصورات نادرست در مورد زنان مسلمان است.

«سروری» که نویسنده بیش از ۲۸ کتاب و مربی سبک زندگی و کسب و کار است، افزود: حجاب برای زنان مسلمان یک انتخاب است. ما حجاب را انتخاب می‌کنیم؛ زیرا خدا از ما خواسته و برای حفاظت از خودمان است. با حجاب نشان می‌دهیم که دیگران باید به ذهن، فکر، قلب و محبت ما، نه ظاهر ما، احترام بگذارند.

وی ادامه داد: تصورات نادرست در مورد فرهنگ اسلامی، ناشی از پوشش و تصاویر منفی رسانه‌ها از اسلام است.

این سخنران بین المللی، در پایان گفت: در همه فرهنگ‌ها، افراد بزهکار و جنایتکار وجود دارند و نباید همه افراد آن فرهنگ و جامعه را به یک چشم دیدو باید با اصل فرهنگ ها و تفکرات پایه گزاران آنها آشنا شد.

شایاین ذکر است، آموزش سبک زندگی و کسب و کار نیز از جمله برنامه‌های «هفته آشنایی با اسلام» بود که از سوی انجمن اسلامی کالج «کاسومنس ریور» در ایالت کالیفرنیای آمریکا، برگزار شد.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا