رسانه های شیعه

تقدير مجموعه رسانه اى امام حسين عليه السلام از مردم عراق و شركت كنندگان در مراسم باشكوه اربعين

مجموعه رسانه اى امام حسين عليه السلام در پیامی از مردم عراق و تمامی زائران اربعین حسینی تقدیر کرد. متن پیام بدین شرح است.

 

 

 

مجموعه رسانه اى امام حسين عليه السلام در پیامی از مردم عراق و تمامی زائران اربعین حسینی تقدیر کرد. متن پیام بدین شرح است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سپاس خداوند جهانیان را ، و سلام بر سرور تمامی بشریت از اولین تا آخرین، حضرت محمد مصطفی و خاندان پاک و مطهر ایشان، و لعنت خداوند بر دشمنان این خاندان، که همانا دشمنان خدایند تا روز رستاخیز.

 

مجموعه رسانه اى امام حسين عليه السلام ،  خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزار است که به تمامی شرکت کنندگان در این مراسم پرشکوه، توفیق زیارت پرارج اربعین و حضور در کربلای مقدسه را عنایت فرمود. همچنین از سرور و مولای منتظَر، قطب عالم امکان، حضرت صاحب العصر و الزمان، به خاطر پشتیبانی و نظر افکندن بر زائرین جد بزرگوارشان امام حسین علیه السلام، تشكر می کند. 

 

به نمایندگی از این مجموعه رسانه ای، از کلیه زائرین از مرد و زن و کلیه قشرهای اجتماع، از حوزه های علمیه، تا فرهیختگان و عامه مردم و عشایر عراقی غیرتمند که موفق به انجام فعالیتی دینی در این زیارت میلیونی شدند نیز تشکر می کنیم. همچنین از مسئولین مخلصی که در تمامی سطوح،  به ارائه خدمت پرداختند و نیز از خدمتگزاران عتبات عالیات امام حسین علیه السلام ، حضرت ابالفضل علیه السلام و حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام تقدیر و تشکر خالصانه می نماییم.

 

اين مجموعه از نیروهای امنیتی عراقی و حشد شعبی مبارک، به خاطر حمایت و محافظت از زائرین محترم در برابر هرگونه عملیات تروریستی، و نقش برآب کردن عملیات کور وهابیون و تکفیری ها در این مسیر میلیونی تشکر می کند.

 

همچنین از کلیه مردان و زنانی که با تمام توان، و علی رغم کمبود امکانات و فقر مادی در این کشور،  در امر برطرف کردن نیاز زائرین از بهترین مایملک خود در این زیارت عظیم دریغ نکردند، خاضعانه قدردانی می کنیم .  خاصه آنان که با رفتار کریمانه خود باعث تاثیر گذاری بر زائرین شدند.

 

 از کلیه شبکه ها و دستگاه های تبلیغاتی و خبر رسانی وابسته به اهل بیت علیهم السلام نیز تشکری ویژه داریم، که با امکانات خود اقدام به خبررسانی و انعکاس عظمت این زیارت ده ها میلیونی نمودند و ایثار و از جان گذشتگی و سخاوتمندی اهل مواکب و هیئات برای امام حسین علیه السلام را به خوبی به جهان مخابره نمودند.  در حالی که این حرکت از سوی برخی شبکه های خبری جهانی که روزانه اخباری کم ارزش و تجمع های بسیار کوچک را به جهان مخابره می کنند؛ به صورت کاملا تعمدی، نادیده گرفته می شود.

 

از خداوند بلندمرتبه می خواهیم که این اعمال را از همگی قبول نماید و بر ما منت بنهد تا هر ساله در این زیارت عظیم و مبارک شرکت نماییم.

خداوند خود یاری رسان همگان است.

 

  مجموعه رسانه اى امام حسين عليه السلام

23 / صفر / 1437 هجری قمری

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا