رسانه های شیعه

آغاز دوازدهمین سال فعالیت مجموعه رسانه ای امام حسين علیه السلام

مجموعه رسانه‌ای مستقل امام حسين علیه السلام، یازدهمین سال فعالیت خود را به پایان رسانیده و وارد دوازدهمین سال فعالیت رسانه‌ای خود شد.

مجموعه رسانه‌ای مستقل امام حسين علیه السلام، یازدهمین سال فعالیت خود را به پایان رسانیده و وارد دوازدهمین سال فعالیت رسانه‌ای خود شد.

«شبکه امام حسين علیه السلام» 11 سال قبل، هم زمان با میلاد فرخنده سید و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام کار خود را به عنوان یک شبکه شیعی مستقل به زبان «فارسی» آغاز کرد.

در این سال ها عاشقان اهلبیت علیهم السلام  توانستند با توکل بر خدای منان، با تلاش بی وقفه شبکه های دوم و سوم را به زبان های عربی و انگلیسی راه اندازی کنند.

پس از انضمام شبکه جهانی آذری زبان الزهرا سلام الله علیها به این مجموعه رسانه ای مستقل، شبکه امام حسین علیه السلام 4 به زبان اردو نیز فعالیت خود را آغاز کرد.

گفتنی است، در طول این سال‌ها، این مجموعه رسانه‌ای با مشکلات بسیاری روبه رو شد و بسیاری از دشمنان تشیع، انواع فشارها را بر این مجموعه رسانه ای وارد آوردند.

ولی این مجموعه مستقل شیعی توانست با استعانت از حضرات معصومین علیهم السلام و کمک ها و دعاهای بینندگان حسینی، راه خود را از میان مشکلات و فشارها بیابد.

امروزه مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام با در اختیار داشتن ۵ شبکه تلویزیونی به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، اردو،  و ترکی ؛ به عنوان بزرگ ترین مجموعه رسانه‌ای مستقل شیعی  شناخته می‌شود.

این مجموعه رسانه ای با پخش برنامه هایی مفید و سازنده از طریق به روز ترین رسانه های ارتباط جمعی، فرهنگ اصیل  اهل بیت علیهم السلام را در اختیار شیعیان و جویندگان حق و حقیقت قرار می دهد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا