رسانه های شیعه

ديدار يک مقام دولتی پاکستان با مدیریت مجموعه رسانه اي امام حسين عليه السلام در شهر مقدس کربلا

یک مقام دولتی پاکستان، در دفتر مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در شهر مقدس کربلا حضور یافت.

  

یک مقام دولتی پاکستان، در دفتر مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در شهر مقدس کربلا حضور یافت.

دکتر سيد جواد حسين شاه، مسئول اداره بهداشت دهان و دندان ایالت سند پاکستان، با حضور در دفتر مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در بین الحرمین، با حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی محمدی مدیریت این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شیعه ویوز در این دیدار، مدیریت مجموعه رسانه اي امام حسين عليه السلام، با اشاره به اوضاع کنونی شیعیان در کشور پاکستان، بر اهمیت حفظ جایگاه شیعیان در کشور پاکستان و تقویت سیاسی آنان تأکید کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی همچنین با بیان نمونه هایی از تلاش های مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در رساندن صدای مظلومیت شیعیان پاکستان به گوش جهانیان، خواستار تلاش بیشتر دولتمردان پاکستان در زمینه مبارزه با تروریسم در پاکستان و جلوگیری از نسل کشی شیعیان در این کشور شد.

دکتر سید جواد حسین شاه، وعده داد در بازگشت به کشورش، در راستای کمک به شیعیان و حمایت هر چه بیشتر از جامعه شیعی از هیچ تلاشی فروگزار نکند.

در پایان این دیدار مدیریت محترم این مجموعه پرچمی متبرك به حرم امام حسين عليه السلام، را به حسینیه دکتر سید جواد حسین شاه در ایالت سند پاکستان اهدا کرد تا ضمن رونمایی در پاکستان، سوغاتی برای محبان و شیفتگان امام حسین علیه السلام در پاکستان باشد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا