رسانه های شیعه

بیانیه شبکه جهانی امام حسین علیه السلام به مناسبت روز جهانی بقیع

تاریخ گواهی می دهد که پیروان اهل سقیفه ، انسانیت را زیر پای گذاشتند و معنویت را به انزوا کشانیدند

 

بسم الله الرحمن الرحیم

يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ.

هشتم شوال المکرم ، سالروز تخریب  پناهگاه مسلمانان جهان و آرامگاه خاندان اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام و وارثان رسالت نبوي ، جنة البقیع  است.

[ نزديك به يك قرن است كه قلب تمام مسلمانان و ارادتمندان به ساحت آل الله از آن جنایت هولناک آزرده است.] 

90سال از وقوع آن واقعه شوم می گذرد ولی تاریخ گواهی می دهد که پیروان اهل سقیفه ، انسانیت را زیر پای گذاشتند و معنویت را به انزوا کشانیدند . این حادثه ننگین و این تقابل آشکار با اسلام و قرآن و اهل بیت علیهم السلام در تاریخ به عنوان سند رسوایی پیروان فرقه ای ضاله و عاری ازخِرَد ثبت شده است و مظلومیت قرآن و عترت را پیشاپیش در اذهان باقی نگه داشته است.

 تئوری این جنایت عظیم ، در قبل از شهادت جانگداز رسول خدا صلی الله علیه و آله بدست دومین غاصب حق امیرالمومنین علی علیه السلام نگاشته شده است که پیامبر خدا صلی الله علیه و آله را به هذیان گویی متهم کرد و کینه دیرینه خود را نسبت به رسول خوبی ها به معرض ظهور نهاد. با ویران سازی جنة البقیع  آسمان گریست و عرش به لرزه افتاد . كج انديشان، نه تنها بقيع، بلكه سرزمين هاي مقدس ديگري را كه عزيزان و نزديكان پيامبر همچون حضرت ام المؤمنين حضرت خديجه، حضرت ابوطالب و حضرت حمزه و شهداي جنگ احد علیهم السلام در خود داشته را به ويراني كشيدند.

هشتم شوال كه بواسطه مراجع و بزرگان دين به ويژه بزرگ مرجع عاليقدر جهان تشيع حضرت آيت الله العظمي سيد صادق شيرازي مدظله العالی به روز جهاني بقيع نامگذاري شده لكه سياهي است كه تا ابد به نام پيروان سقيفه در تاريخ ثبت خواهد شد.  از آن جهت كه 90 سال از جنايت هولناك ٨ شوال مي گذرد ولي تاكنون اقدامي براي محاكمه كوردلان و مسببان اين واقعه صورت نگرفته و بهشت بقيع در حسرت احياء و بازسازي دوباره اش لحظه شماري مي كند، شبكه جهاني امام حسين عليه السلام از عموم علماء، متفكران، محققين و فرهيختگان آزاديخواه جهان اسلام دعوت به اقدام و انتشار موارد زير مي نمايد:

   ١- اقدام به برپايي مجالس و جلسات بزرگداشت روز جهاني بقيع

   ٢- برگزاري سمينارها و همايش هاي جهاني با موضوع تخريب بقيع و روشنگري افكار ضاله فرقه وهابيت

   ٣- معرفي غربت امامان بقيع به زبانهاي مختلف دنيا به وسيله چاپ ونشر كتاب، مجله و روزنامه با عنوان بقيع

   ٤- ساخت مستند و فيلم هاي سينمايي با موضوع بقيع

   ٥- اطلاع رساني جايگاه والاي امامان بقيع و بيان خيانت هاي پيروان سقيفه با استفاده از ابزارهاي ارتباط جمعي از قبيل ماهواره، سايت، وبلاگ وديگر رسانه هاي جمعي واجتماعي

 در خاتمه شبكه جهاني امام حسين عليه السلام به عنوان رسانه مستقل و مردمي شيعيان جهان ، از سران كشورهاي اسلامي و سازمانهاي مدافع حقوق بشر مي خواهد بعد از سالها سكوت معنادار، در مقابل اين همه هتك حرمت و نسل كشي شيعيان جهان زبان به اعتراض گشوده و در دفاع از همه ظلم هايي كه بر ميليونها شيعه در چهارده قرن گذشته وارد شده است، گامي مؤثر بردارند.

 

   به اميد ظهور دادرس و منجي عالم بشريت حضرت مهدي موعود عجل الله فرجه.

شبكه جهانی امام حسین علیه السلام ـ کربلای معلی

4 شوال المکرم 1434 ه.ق

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا