رسانه های شیعه

بازدید مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام از مجلس استانداری نجف اشرف

هیئتی به نمایندگی از «مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام» با مقامات استان نجف اشرف، دیدار و گفتگو کرد.

 

هیئتی به نمایندگی از «مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام» با مقامات استان نجف اشرف، دیدار و گفتگو کرد.

هیئتی به نمایندگی از «مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام» ضمن حضور در ساختمان استانداری نجف اشرف با «خضیر الجبوری» و «مجید زینی» رئیس و نائب رئیس این مجلس و همچنین «خالد الجشعمی» رئیس کمسیون امنیتی شهر مقدس نجف،دیدار و گفتگو کردند.

محور این گفتگو ها درباره چگونگی همکاری در خدمت رسانی به شهر مقدس نجف و پیشرفت در زمینه های فکری ـ فرهنگی و رسانه ای، با هدف خدمت به شیعیان و معرفی هرچه بیشتر این شهر مقدس به جهانیان بود.

«حجت الاسلام شیخ مصطفی محمدی» مدیریت محترم «مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام» در این دیدارها طی سخنانی گفت: این مجموعه رسانه ای ،برنامه های خود را در چهار زبان عربی، انگلیسی، فارسی و ترکی آذربایجانی از طریق ماهواره های مختلف در سطح جهانی پخش می نماید.

«حجت الاسلام محمدی» ادامه داد: بخش اخبار ما به نام «شیعه ویوز» نیز به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی، اخبار مسلمانان جهان را رصد نموده و به اطلاع مسلمانان در سرتا سر جهان می رساند.

وی در ادامه این گفتگو ها به تلاش های کادر فنی این رسانه مستقل شیعی در خدمت به نشر فرهنگ و تعالیم «اهل بیت علیهم السلام» اشاره نموده و افزود: قرار است در آینده ای نزدیک ، زبان اردو نیز به پخش این مجموعه رسانه ای اضافه شود.

«خضیر الجبوری» رئیس مجلس استانداری نجف اشرف نیز در این دیدار، گفت: ما مفتخریم که میزبان «مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام» هستیم و آماده همکاری با این مجموعه رسانه ای شیعی، در راستای توسعه برنامه های رسانه ای با هدف انتشار هرچه بیشتر فکر و فرهنگ «اهل بیت علیهم السلام» در سرار کره خاکی هستیم.

همچنین «خالد الجشعمی» رئیس کمسیون امنیتی شهر مقدس نجف نیز، در این دیدار با خوشامدگویی به میهمانان و اعلام حمایت کامل از «مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام» ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک، شاهد افزایش همکاری ها فی ما بین ادارات حکومتی  و رسانه های شیعی با رویکرد تبین و نشر فرهنگ اصیل «اهل بیت علیهم السلام» در سراسر جهان باشیم .

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا