رسانه های شیعه

تمجید سفیر فلسطین در عراق، از فعالیت های گسترده ی مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام

«احمد عقل» سفیر فلسطین در کشور عراق، از نقش چشم گیر مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در نشر ارزش های اصیل اسلامی تمجید کرد.

 

«احمد عقل» سفیر فلسطین در کشور عراق، از نقش چشم گیر مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در نشر ارزش های اصیل اسلامی تمجید کرد.

به گزارش شیعه ویوز، سفیر فلسطین در خلال حضور خود در غرفه این مجموعه رسانه ای در نمایشگاه بین المللی بغداد گفت:  از فعالیت های مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام که به زبان های مختلف ارائه می شود، مطلع هستم. فعالیت هایی که به نشر ارزش ها و مفاهیم اصیل اسلامی که بر پایه عدالت، محبت، برابری و صلح اتکا دارد، کمکی شایان کرده است.

او افزود: خوشبختانه مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام توانسته اسلام واقعی را بدون هیچ تغییری به مردم نشان بدهد، نه آن تصویری که تروریست های کوردل به مردم تحمیل می کنند و اسلام را به نوعی به فساد کشیده اند.

«احمد عقل» در ادامه گفت و گوی خود،  از زحمات پرسنل این مجموعه رسانه ای مستقل شیعی، و تولید انواع برنامه های مفید و گوناگون، تشکر و تقدیر کرد، و افزود:  ما آماده همکاری با مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام هستیم و هر کاری از دستمان برآید، انجام می دهیم.

سفیر فلسطین همچنین از فعالیت های موسسه فرهنگی و نیکوکاری «مصباح الحسین علیه السلام» و نقش مهم آن در حمایت از پروژه های اجتماعی و همچنین یاری جوانان،  تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است، چهل و پنجمین نمایشگاه بین المللی بغداد، با حضور 700 شرکت کننده داخلی و خارجی از 18 کشور جهان، از 10 نوامبر آغاز به کار کرده و به مدت  9 روز ادامه خواهد داشت.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا