رسانه های شیعه

بیانیه شبکه جهانی امام حسین علیه السلام در پی شهادت رهبر شیعیان مصر، علامه شیخ حسن شحاته

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«قال رسول الله صلی الله علیه و آله : بَدَأَ الإِسْلامُ غَرِيبًا ، وَسَيَعُودُ كَمَا بَدَأَ غَرِيبًا ، فَطُوبَى لِلْغُرَبَاءِ »

 

شهادت مظلومانه عالم و اندیشمند برجسته جهان اسلام ، علامه شیخ حسن شحاته ، رهبر شیعیان مظلوم مصر را به ساحت مقدس حضرت بقیت الله الاعظم مهدی موعود ارواحنافداه و مرجعیت جلیل القدر شیعه و به تمامی حقیقت طلبان عالم تسلیت عرض می نماییم.

این عالم فرزانه با تحقیق و پژوهش گسترده و بدور از تعصب ، در سال 1996 میلادی به مذهب حقه تشیع مفتخر گشت و در مسیر اسلام حقیقی قدم گذارد.

علامه شحاته در طول دوران حیات طیبه اش با نشر معارف قران وعترت علیهم السلام و استقامت فراوان در مقابل توطئه ها و حملات ناجوانمردانه سنی های افراطی و تکفیری مصر ، همواره پناهگاه و ملجاء علمی و معنوی میلیون ها شیعه مظلوم مصر بود.

سنی های افراطی و پیروان سقیفه که منطقی جز قتل و غارت ندارند ، به امید خاموشی نور خدا بار دیگر دست به فاجعه ای وحشیانه زدند و دانشمند سرشناس شیعه مصر را به همراه سه تن دیگر از شیعیان این کشور به جرم محبت حضرت فاروق اعظم امیرالمومنین علی علیه السلام در مجلس جشن ولادت دوازدهمین خلیفه رسول خدا صلی الله علیه و آله به شهادت رسانیدند و با جسارت به پیکر این عالم دینی، بدن بی جانش را در خیابان های مصر چرخاندند و به پایکوبی و هتک حرمت آن پرداختند.

جهان امروز شاهد پدیده شوم کشتار علما و نسل کشی گسترده شیعیان صدیق اکبر امیرالمومنین علی علیه السلام است که مع الأسف سکوت تامل بر انگیزی نیز در میان رسانه ها و مراکز علمی شیعی حکمفرماست.

امروزه تمامی پایگاه های فکری جهان اسلام که به زعم خود پرچمدار دفاع از دین و انسانیت در کره زمین هستند می بایست ، از اقدام های بی شرمانه و ضد بشری بر علیه شیعیان مظلوم جهان واکنش نشان داده و فعل قبیح آنان را محکوم نمایند.

از علما و بزرگان دانشگاه الازهر مصر و رؤسای کشورهای اسلامی دعوت میشود از بی حرمتی ها و کشتار شیعیان مظلوم در کشورهایشان جلوگیری نمایند و آنهایی که به نام دین فتوای وجوب قتل شیعیان و محبین سیدالشهدا و منادیان لبیک یا حسین را صادر می کنند را از مقام فتوی خلع و آنان را به دست قانون بسپارند.

شبکه جهانی امام حسین علیه السلام بعنوان یکی از بزرگترین مراکز علمی رسانه ای جهان اسلام ضمن هشدار به مدعیان حمایت از حقوق بشر و سازمان های حمایت از دموکراسی و آزادی عقیده ، از لبریز شدن صبر صدها میلیون شیعه در سر تا سر جهان خبر می دهد و از تمامی نهادهای بین المللی می خواهد تدبیری بیندیشند که از خون و جان و ناموس شیعیان صدیق اکبر و فاروق اعظم امیرالمومنین علی علیه السلام در سر تا سر جهان حفاظت شود.

در خاتمه در مقابل این همه ظلم ها و جسارت ها به ساحت مقدس شیعیان مظلوم جهان ، جبهه بر خاک می نهیم و ظهور منتقم مظلومان و مستضعفان جهان و ایتام آل محمّد علیهم السلام را از خدای متعال مسئلت می جوییم.

 

و عجل اللّهم فی فرج مولانا و صاحبنا صاحب العصر و الزمان.

شبکه جهانی امام حسین علیه السلام ـ کربلای معلی

14 شعبان المعظم 1434 ه.ق

 


اخبار مرتبط : 

شهادت مظلومانه علامه شيخ حسن شحاته رهبر شیعیان مصر

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا