اخبار

برگزاری سمینارمعرفی بزرگترین طرح تسهیل ازدواج جوانان عراقی با عنوان «خانه مودت» در بغداد

منطقه «الکراده شهر بغداد، شاهد برگزاری سمیناری به منظور معرفی بزرگ ترین طرح ازدواج تحت عنوان «خانه مودت» بود.

  

منطقه «الکراده شهر بغداد، شاهد برگزاری سمیناری به منظور معرفی بزرگ ترین طرح ازدواج تحت عنوان «خانه مودت» بود.

مؤسسه فرهنگی و نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام، تحت اشراف دفتر مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دام ظله با برگزاری نشستی در منطقه الکراده در پایتخت عراق، طرح بزرگ ازدواج جوانان عراقی را به مسئولان، شخصیات و مردم این منطقه معرفی کرد.

در این سمینار جمعی از دانشگاهیان، هنرمندان و میهمانانی که در مراحل قبلی این طرح مشارکت داشتند حضور یافته و ضمن قدردانی از این پروژه عظیم، آن را راهکاری برای رفع معضل تجرد، در بین جوانان عراقی دانستند. 

احمد ماضی، سخنگوی مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام گفت: پروژه خانه مودت برای ازدواج جوانان عراق یکی از مهمترین پروژه های این مؤسسه است که پس از آشکارشدن تبعات زیانبار ناشی از خودداری جوانان از ازدواج و افزایش تجردگرایی آغاز شد.

 

وی افزود: افزایش قابل توجه موارد طلاق در سال های اخیر در استان های مختلف عراق از دلایل  دیگر راه اندازی و آغاز این پروژه بوده است.

وی توضیح داد که این پروژه شامل اهدای کمک هزینه ازدواج به جوانان و همچنین برگزاری دوره های آموزشی برای جوانان آماده ازدواج با بهره مندی از اساتید متخصص و کارشناسان امور خانواده است.

پروژه «خانه مودت» تا کنون در سه مرحله، با همکاری خیرین عراقی با اهدای کمک هزینه ازدواج و جهیزیه ده ها جوان عراقی را به خانه بخت فرستاده و همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا