اخبار

حمله نیروهای امنیتی عربستان به القطیف جان ٨ تن را گرفت

ریاست امنیت عربستان سعودی با صدور بیانیه ای حمله نیروهای امنیتی این کشور به مناطق شیعه نشین القطیف را تایید نموده و اعلام کرده این حمله جان ٨ تن را گرفته است.

 

ریاست امنیت عربستان سعودی با صدور بیانیه ای حمله نیروهای امنیتی این کشور به مناطق شیعه نشین القطیف را تایید نموده و اعلام کرده این حمله جان ٨ تن را گرفته است.

به گزارش شیعه ویوز به نقل از روسیا الیوم، در بیانیه ریاست امنیت حکومت سعودی، ادعا شده نیروهای ذیربط نشانه هایی را دنبال نموده و موفق به کشف تیمی تروریستی شدند که برای انجام حملات تروریستی به تاسیسات حیاتی و مراکز امنیتی برنامه ریزی می کرد.

سرویس امنیت عربستان همچنین مدعی شد: بررسی ها و اقدامات سرویس امنیتی عربستان باعث کشف محل استقرار این تیم تروریستی در آپارتمانی در منطقه «سنابس» در شهرستان «تاروت» واقع در استان «القطیف» شد که عناصر تروریستی آن را برای فعالیت های خود انتخاب کرده بودند.

این بیانیه در ادامه مدعی شده که نیروهای امنیتی محل اسکان این اشخاص را محاصره نموده و پس از اعلام هشدار، به آنها حمله کرده اند.

براساس بیانیه این مرکز سعودی، کلیه جان باختگان این عملیات، اشخاص داخل خانه بودند که تعداد آنها به ٨ تن می رسد.

سرویس امنیتی عربستان همچنین اعلام کرده است که همچنان در حال بررسی محل بوده و آخرین تحولات مرتبط با این موضوع را به زودی اعلام می کنند.

شایان ذکر است، عربستان سعودی اخیرا نیز ٣٢ تن از شیعیان این کشور که شهروند عادی و یا از فعالان اجتماعی بودند را با ادعای ارتکاب اقدامات تروریستی، اعدام کرد.

سعودی ها به روش جدا کردن سر آن ها را اعدام کردند و حتی سر یکی از اعدام شدگان را به نمایش گذاشتند.

اعدام هایی که توسط سازمان های حقوق بشری و فعالان مدنی سراسر جهان محکوم شد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا