اخبار

آل سعود پیکر شیعیان اعدام شده را تحویل نمی دهد

مقامات آل سعود، پیکر قربانیانی که اخیرا اعدام کرده اند را به خانواده های آنها تحویل نمی دهند. 

  

مقامات آل سعود، پیکر قربانیانی که اخیرا اعدام کرده اند را به خانواده های آنها تحویل نمی دهند. 

به گزارش شیعه ویوز، فعالان شیعه در القطیف عربستان می گویند که مقامات سعودی علاوه براینکه پیکر افراد اعدام شده را به خانواده هایشان نمی دهند، آنها را تهدید به بازداشت نموده و از آنها خواسته اند درباره سرنوشت فرزندانشان پیگیر نباشند.

این فعالان همچنین گفته اند که مقامات آل سعود از خانواده های شهدای اعدام شده خواسته اند که از انتشار هرگونه مطلبی درباره افراد اعدام شده در فضای مجازی و هر گونه مجالس دیگر پرهیز کنند.

آنها می گویند که حکومت عربستان همچنین خانواده های قربانیان را نسبت به هرگونه ارتباط با رسانه های بین المللی تهدید کرده اند.

فعالان شیعه افزودند که تیم های وابسته به اداره تحقیقات عمومی عربستان سعودی که از وجهه بدی نیز برخوردار اند، برخوردهای بسیار زننده ای با خانواده های افراد اعدام شده داشته و به آنها اهانت می کنند.

براساس این گزارش، تهدیدهای مقامات سعودی تنها به همین جا ختم نمی شود آنها وابستگان شهدا را تهدید کرده اند که در صورت هرگونه تلاش آنها برای یادبود شهدا، با شدیدترین واکنش ها روبرو خواهند شد.

مقامات سعودی چند روز پیش 37 نفر از جمله 32 شیعه را گردن زدند. شماری از این افراد زیر سن قانونی بودند و به بهانه اقدامات تروریستی اعدام شدند.

این اعدام ها، موجی از انزجار بین المللی را به همراه داشته است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا