مرجعیت شیعه

آیت الله العظمی بشیر النجفی: احساس اطمینان و خوشبختی از مهمترین دستاوردهای تزکیه نفس است

جمعی از شیعیان با «آیت الله العظمی شیخ بشیر النجفی»مدظله، از مراجع تقلید شیعه، دیدار کردند.

 

جمعی از شیعیان با «آیت الله العظمی شیخ بشیر النجفی»مدظله، از مراجع تقلید شیعه، دیدار کردند.

تعدادی از شیعیان کربلایی با حضور در بیت «آیت الله العظمی شیخ بشیر النجفی»مدظله، در شهر مقدس نجف با ایشان دیدار نموده و گفتگو کردند.

معظم له در این دیدار، طی سخنانی، ضمن تاکید بر اهمیت کمک های لجستیکیِ مردمی از نیروهای مدافع عتبات و مقدسات عراق ـ به منظور آزادسازی تمامی مناطق این کشور ـ گفتند: قهرمانان عراق که در برابر چنین گروهکی ایستادگی کردند، با ارزش ترین دارایی خود که  خون های پاکشان است را فدا می کنند؛ بنابراین سزاوار است همه از این مجاهدین حمایت کنند و از خانواده های شهدا دلجویی کنند و به عیادت مجروحان بروند.

ایشان افزودند: کشور عراق تنها با تلاش های مردانی که از صبر و همت «امام حسین علیه السلام» درسهایی فرا گرفته اند، به پیروزی خواهد رسید.

همچنین «آیت الله العظمی بشیر النجفی»مدظله، در دیدار هیاتی از استان «بصره» بر لزوم گرفتن معانی عالی اسلام ناب محمدی از مکتب اهل بیت علیهم السلام و سیره آنان تاکید کرند.

ایشان با اشاره به اهمیت تزکیه و محاسبه نفس و تحصیل صفت تقوا برای تقرب به رحمت خدای منان، تاکید کردند: انسان هرچه از نردبان تقوا بالا رود و به خداوند متعال نزدیک شود، احساس اطمینان و خوشبختی واقعی بیشتری خواهد کرد و این موضوع یکی از مهمترین دستاوردهای اصلی تزکیه نفس است که ائمه اطهار علیهم السلام بر آن تاکید کرده اند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا