مرجعیت شیعه

حمایت پیوسته مراکز تابع مرجعیت از نیروهای حشد الشعبی در موصل

کمک های مرجعیت شیعه به نیروهای مدافع از عتبات و مقدسات عراق همچنان ادامه دارد.

 

کمک های مرجعیت شیعه به نیروهای مدافع از عتبات و مقدسات عراق همچنان ادامه دارد.

مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه «آیت الله العظمی سید صادق شیرازی»مدظله، و مؤسسه سلسبیل از مراکز وابسته به معظم له در بصره، با حضور در مناطق جنگیِ موصل، کمک های مادی و غیرمادی خود را به نیروهای مدافع از عتبات و مقدسات عراق تحویل دادند.

پایگاه های نظامی نیروهای مدافع از عتبات و مقدسات عراق در استان های صلاح الدین، الانبار و موصل، مورد حمایت کاروان مرکز روابط عمومی دفتر آیت الله العظمی شیرازی با مدیریت سید عارف نصرالله مدیر این مرکز، قرار گرفت. 

شهرک های منطقه غرب استان موصل، مهم ترین مناطق پوشش داده شده توسط مرکز روابط عمومی دفتر آیت الله العظمی شیرازی در برنامه های امدادی این مرکز بوده است.

همچنین مسئولان و اعضای مؤسسه سلسبیل از بصره به سرپرستی نماینده دفتر معظم له «حجت الاسلام شیخ مثنی الربیعی» با حضور در پایگاه های نظامی مستقر در کوه های مکحول، تپه های عبطه و موصل، کمک های مادی و معنوی خود را به گردان های لواء المنتظر، فجر، سرایا الجهاد، شهید صدر و بدر اهدا نموده و ضمن حضور در کمپ های آوارگان جنگی و تفقد از خانواده های جنگ زده، کمک های خود را به آنان رساند.

مواد غذایی، پوشاک، وسایل مورد نیاز این نیروها و کمک های مالی، از موارد امداد رسانی به نیروهای مدافع از عتبات و مقدسات عراق و آوارگان جنگی بود.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا