مرجعیت شیعه

اهانتي ديگر به مراجع معظم شيعه در رسانه ملی ايران

همزمان با آغاز ماه محرم و برپایی محافل و مجالس عزاداری امام حسین علیه السلام ، فتنه گران و دشمنان شعائر فعالیت خود را افزایش داده اند.

 

 

 

 

همزمان با آغاز ماه محرم و برپایی محافل و مجالس عزاداری امام حسین علیه السلام ، فتنه گران و دشمنان شعائر فعالیت خود را افزایش داده اند.

آنها فعالیت خود را در ایجاد شبهه و تشکیک در اعتقادات و همچنین فتنه پراکنی علیه شخصیات و اصول اعتقادی شیعیان متمرکز نموده اند.

متاسفانه در این میان باز هم رسانه ملی مملکت شیعه ایران بازیچه این فریب ها قرار گرفت و بدون آگاهی از واقعیت ها ، تشکیکات و اکاذیب فتنه گران را به میلیون ها مخاطب خود القا کرد

اهانت و تهمت رسانه ملی ایران به ساحت مرجعیت شیعه و ده ها میلیون نفر از شیعیان سراسر جهان باعث نارضایتی و عصبانیت شیعیان در کشورهای مختلف مخصوصا ایران اسلامی شد که جز با عذر خواهی رسمی مسئولین رسانه دولتی ایران برطرف نخواهد شد

گفتنی است این رسانه دقیقا انگشت تهمت و دروغ را به سمت آن دسته از شیعیانی گرفت که در خط مقدم جبهه های جنگ علیه داعش حضور دارند و تا کنون تعداد زیادی از آنان به درجه شهادت نائل آمده اند. 

فعالیت فتنه گرانی که اتحاد و وحدت شیعیان را نشانه گرفته اند قبلا با توزيع شب نامه و فروش لوح های فشرده در نماز جمعه ها و مساجد ایران اهداف خود را دنبال میکردند و هم اكنون رسانه ملی آن کشو‌ر را ابزار فتنه پراکنی خود قرارداده اند.

لازم به یادآوری است مرجع عاليقدر آیت الله العظمی شیرازی پیشتر با اشاره به آيه شريفه ولََمَن صَبَرَ وَغَفَر إن ذلك لَمِن عَزْمِ الأمور عموم مؤمنين را توصيه به صبر، گذشت وحفظ وحدت و برادری شيعي نموده بودند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا