مرجعیت شیعه

دیدار برگزار کنندگان جشنواره سالانه ربیع الشهاده ، با آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

جمعی از دست اندرکاران جشنواره ربیع الشهادة (بهار شهادت) که همه ساله در ماه شعبان در کربلا معلی برگزار ميشود با حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی دیدار کردند

 

جمعی از دست اندرکاران جشنواره ربیع الشهادة (بهار شهادت) که همه ساله در ماه شعبان در کربلا معلی برگزار ميشود با حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی دیدار کردند.

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در این دیدار، خطاب به مسؤلان و دست اندركاران برپايى اين جشنواره فرمودند: تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا این کنگره هرچه با شکوه‌تر برگزار شود و امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف از این برنامه‌ها خوشحال می‌شوند.

ایشان برگزاری چنین کنگره‌هایی را مایه عظمت دین، اسلام و عنایت اهل بیت علیهم السلام برشمرده و خاطرنشان کردند: سخنرانی‌ها، مقالات و برنامه‌های این کنگره به گونه‌ای باشد که برای تمام مردم دنیا قابل استفاده باشد و ما در شرایط کنونی باید عظمت سیدالشهداء علیه السلام را به دنیا معرفی کنیم.

ایشان با اشاره به سیل جمعیت زوار سید الشهداءعلیه السلا که در مناسبت‌های مختلف به سوی کربلا معلی مشرف می‌شوند گفتند: همه ما خاک پای زایران امام حسینیم و هرچه بیشتر بتوانیم در خدمت زائران امام حسین علیه السلام باشیم، افتخار بیشتری نصیب ما شده است.

جشنواره بهار شهادت امسال، شاهد حضور علما و اندیشمندان از حدود ۵۰ کشور جهان خواهد بود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا