مرجعیت شیعه

دیدار جمعی از مداحان و شاعران اهل بیت علیهم السلام با حضرت آیت الله العظمی شیرازی

 جمعی از مداحان و شاعران اهل بیت علیهم السلام از شهرهای مختلف ایران، با مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیرازی در شهر مقدس قم دیدار کردند.

 

به گزارش شیعه ویوز ، جمعی از مداحان و شاعران اهل بیت علیهم السلام از شهرهای مختلف ایران، با مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیرازی در شهر مقدس قم دیدار کردند.

در این دیدار، معظم له در بیاناتی مداحان و شاعران اهل بیت علیهم السلام را به رهروی از راه و منش ائمه اطهار علیهم السلام دعوت کرده و تأکید نمودند:

«در این راه مقدس، بدون هیچ چشم داشتی خدمت کنید و طرف مقابلتان را حضرت اباعبدلله الحسین علیهم السلام و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بدانید».

مرجع عالیقدر در ادامه افزودند:

«در معاملات، هر قدر طرفی که انسان با او معامله دارد، انسانِ خوش معامله ای باشد، امام حسین علیه السلام به مراتب از او بالاتر و خوش معامله تر است. امیدوارم شما مداحان اهل بیت علیهم السلام و شعرای ولائی که با نیت پاک در راه اهل بیت علیهم السلام قرار می گیرید، سعی کنید با آنهایی که برخورد دارید، مانند: جوانانِ فامیل، همسایگان، همکاران، همکلاسی ها، در سفر، در حسینیه، مسجد و هر تجمعی که باشد، از اهل بیت علیهم السلام با آنان سخن بگویید. این اقدام شما جمع شده و سبب کسب آبرو و عزتتان نزد اهل بیت علیهم السلام می شود. خدای متعال بر توفیق شما و همه پیروان صدیق اهل بیت علیهم السلام بیفزاید». 

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار، مداح اهل بیت علیهم السلام جناب آقای علی پاکدامن به مدیحه سرایی در محضر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیرازی مدظله العالی پرداخت.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا