مرجعیت شیعه

برپایی خیمه عزای فاطمی در بیت مرجعیت

این محفل پذیرای جمع کثیری از عزاداران و شیعیان آل الله و زوار کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بود 

shiawaves2334.jpg - 105.33 kb

به گزارش شیعه ویوز ، بیت بزرگ مرجع جهان تشیع آیت الله العظمی حاج سید صادق حسینی شیرازی مدّظله العالی، در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و ایام غربت امیرمؤمنان حضرت علی علیه السلام، غرق در ماتم و عزا بود.

در این محفل عزا که به مدت سه روز، در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، سخنرانان و مرثیه سرایان به بیان وقایع منجر به شهادت جانگداز حضرت صدیقه شهیده فاطمه زهرا سلام الله علیها پرداخته و غربت و مظلومیت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را تشریح و سپس در محضر مرجعیت جلیل القدر شیعه به اقامه شعائر فاطمی پرداختند.

این محفل که پذیرای جمع کثیری از عزاداران و شیعیان آل الله و زوار کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بود، با ذکر مصیبت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و غربت و مظلومیت آل الله و دعا برای ظهور امام زمان ارواحنا فداه به پایان رسید.

همچنین جمعی از اعضای کاروان بزرگ فاطمیه اصفهان نیز به همراه آیت الله حاج سید حجت موحد ابطحی از علمای برجسته اصفهان، در بیت مکرم بزرگ احیاگر شعائر فاطمیه، حضرت آیت الله العظمی حاج سید صادق حسینی شیرازی مدظله العالی حضور یافتند و در محضر معظم له به عزاداری و سوگواری پرداختند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا