مرجعیت شیعه

پخش زنده بیانات آیت الله العظمی شیرازی، در آستانه ماه رمضان عظیم، از شبکه‌های مستقل شیعی

مرجعیت شیعه آيت الله العظمى سید صادق حسینی شيرازی مدظله العالی، روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹‌ در آستانه ماه رمضان عظیم پیش رو، با موضوع «چگونگی بهره برداری از معنويت های اين ماه مبارک» به صورت زنده با 

مرجعیت شیعه آيت الله العظمى سید صادق حسینی شيرازی مدظله العالی، روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹‌ در آستانه ماه رمضان عظیم پیش رو، با موضوع «چگونگی بهره برداری از معنويت های اين ماه مبارک» به صورت زنده با زنان و مردان مؤمن در سرارسر جهان سخن خواهند گفت.

به گزارش شیعه ویوز، سخنرانی معظم له راس ساعت ۱۰ شب به وقت تهران به صورت زنده از شبکه‌های ماهواره ای و اينترنتی امام حسین، مرجعيت، الزهراء، الانوار، المهدی، سلام، امام عصر، صوت العترة، فدک و بسترهای مجازی مربوط به اين تلويزيون‌ها به زبان‌های فارسی، عربی، انگليسی، اردو و تركی به صورت همزمان پخش خواهد شد.

مراسم سخنرانی آيت الله العظمى شيرازی كه هر سال در آستانه ماه مبارک رمضان در جمع طلاب و مبلغین در بيت معظم له انجام می شد، به علت توصيه های بهداشتی و برای جلوگيری از شیوع كرونا بصورت تلويزيونی انجام می‌شود.

سخنرانی مرجعیت شیعه در دو نوبت در روز چهار شنبه ۳ اردیبهشت ساعت ۲۲ به زبان فارسی و ساعت ۲۳ به زبان عربی به شکل زنده در شبکه‌های ماهواره ای و اينترنتی پخش می گردد.

شایان ذکر است، سخنرانی مرجعیت شیعه با ترجمه همزمان و به صورت زنده از شبکه‌های مختلف مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا