مرجعیت شیعه

دیدار رئیس بخش شعائر و مواکب حسینی با مرجعیت شیعه

«ریاض نعمه سلمان» رئیس بخش شعائر و مواکب حسینی دو بارگاه ملکوتی امام حسین و حضرت عباس علیهما السلام به همراه جمعی از مسئولان مواکب حسینی از شهر مقدس کربلا با حضور

«ریاض نعمه سلمان» رئیس بخش شعائر و مواکب حسینی دو بارگاه ملکوتی امام حسین و حضرت عباس علیهما السلام به همراه جمعی از مسئولان مواکب حسینی از شهر مقدس کربلا با حضور در بیت مرجعیت شیعه «آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی»مدظله در شهر مقدس قم، با معظم له دیدار کردند.

به گزارش شیعه ویوز در این دیدار، حاضران گزارش مختصری از فعالیت های خود در زمینه ارائه خدمات مختلف به زائران سید الشهدا علیه السلام را به «آیت الله العظمی شیرازی»مدظله، ارائه نمودند.

معظم له نیز ضمن تقدیر از ایشان، فرمودند: به اندازه ای که انسان عزم و اراده نماید، یاری خدای منان شامل حالش می گردد؛ لذا بر صبر و تلاش خود بیفزایید تا از توفیق بیشتر برخوردار شده و مقامتان نزد خدا فزونی گیرد و البته بدانید که خدای سبحان بندگان خود را امتحان می کند.

ایشان ادامه دادند: مسأله دیگر مقوله جوانان است که باید در راه تربیت آنان و قرار دادن شان در مسیر اهل بیت علیهم السلام  همت گمارید و بدانید که خدای سبحان شما را در این راه یاری می کند.

مرجعیت شیعه «آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی»مدظله، در پایان سخنان خود با اشاره به اوضاع عراق فرمودند: آنچه در عراق رخ می دهد مایه تأسف و اندوه است. از خدای متعال می خواهم عراق و ملت عراق را از تنگنایی که در آن گرفتار شده اند، رهایی بخشد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا