مرجعیت شیعه

دیدار جمعی از جوانان کشور آذربایجان با بزرگ مرجع جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی شیرازی مدظله العالی

جمعی از جوانان شیعه از شهر باکوی کشور جمهوری آذربایجان با مرجعیت شیعه حضرت آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی مدظله العالی در شهر مقدس قم دیدار کردند.

جمعی از جوانان شیعه از شهر باکوی کشور جمهوری آذربایجان با مرجعیت شیعه حضرت آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی مدظله العالی در شهر مقدس قم دیدار کردند.

به گزارش شیعه ویوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له، در این دیدار مرجع عالیقدر طی سخنانی توصیه هایی را به جوانان شیعه آذربایجان بیان فرمودند.

مرجعیت شیعه ضمن توصیه جوانان به ازدواج فرمودند: سفارش من به شما توجه به حدیث شریفی است که به ازدواج آسان فرمان می دهد تا زودتر ازدواج کنید. مواظب و مراقب باشید که پیش از ازدواج شیطان شما را آلوده نکند؛

معظم له در ادامه جوانان را به عمل به موعظه پیامبر خدا صلی الله علیه وآله سفارش کرده و فرمودند: حضرت رسول خدا همگان را به پرهیز از خشم و غضب امر کردند، این آموزه والای نبوی باید در تمام لحظه های زندگی آویزه گوش قرار گیرد؛

حضرت آیت الله العظمی شیرازی همچنین جوانان آذربایجانی را به فراگیری علوم دینی سفارش کرده و فرمودند: شما و تمام جوانان را به فراگیری علوم دینی در حوزه های علمیه سفارش می کنم تا از علما شوید و در روز قیامت در صف و در شمار علما باشید.

مرجعیت شیعه در پاسخ به سوال یکی از میهمانان که پرسید چه عمل و کاری ما را از عنایات و توجهات اهل بیت برخوردار می سازد فرمودند: تعامل با رفتار خوب و اخلاق نیکو با همگان موجب می شود تا شما از عنایات اهل بیت علیهم السلام بهره مند گردید.

مرجع عالیقدر در پایان از آنان خواستند که مراتب سلام ایشان را به مردم شهر باکو و کشور آذربایجان برسانند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا