مرجعیت شیعه

مرجعیت شیعه در دیدار با کربلائی های مقیم سوئد: قضیه امام حسین علیه السلام آزمونی الهی و دروازه بزرگ رحمت او برای همگان است

جمعی از کربلائی های مقیم کشور سوئد با حضور در بیت مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی مدظله العالی با معظم له دیدار کردند.

 

 

جمعی از کربلائی های مقیم کشور سوئد با حضور در بیت مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی مدظله العالی با معظم له دیدار کردند.

به گزارش شیعه ویوز مرجعیت شیعه در این دیدار طی سخنانی فرمودند: خدای متعال چنین مقدر فرموده است که امور اجتماعی، به ویژه قضیه مقدس امام حسین علیه السلام با مشکلات همراه باشد تا مردم را به این وسیله بیازماید و مشخص شود که چه کسانی این مسیر را می پیمایند و چه افرادی از آن روی بر می تابند و از تحمل آن سر باز می زنند.

ایشان در تبیین مطلب با اشاره به سختی ها و مشقت های حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله به عنوان آخرین پیامبر و کسی که دنیا به خاطر او خلق شده، افزودند: امام حسین علیه السلام همه ما و همه انسان ها را امتحان می کنند. سفارش من به برادران این است به جوانان اهمیت بدهید و بکوشید آنان را همه جا، به ویژه زیر پرچم و خیمه امام حسین علیه السلام گرد آورید و بدانید و توجه داشته باشید که امام حسین علیه السلام دروازه بزرگ و وسیع رحمت خدای متعال است.

آیت الله العظمی شیرازی مدظله، در پایان سخنان خود تاکید کردند: مسئولان و گردانندگان دستگاه امام حسین علیه السلام باید سختی ها و ناهمواری ها را تحمل کرده و آرامش روحی خود را از دست ندهند و این سفارش من به تمام خادمان دستگاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا