مرجعیت شیعه

دیدار مقامات پلیس مونترال کانادا با مدیر جهانی آیت الله العظمی شیرازی

مقامات پلیس مونترال از مرکز جهانی آیت الله العظمی شیرازی در کانادا دیدار کردند.

 

مقامات پلیس مونترال از مرکز جهانی آیت الله العظمی شیرازی در کانادا دیدار کردند.

به گزارش شیعه ویوز، فرمانده کلاد پارادیس (Commander Claude Paradis) از مقامات جدید پلیس مونترال با حضور در مرکز جهانی آیت الله العظمی شیرازی در این شهر، با مدیر این مرکز شیعی «حجت الاسلام شیخ صالح سیبویه» دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، رئیس پلیس این منطقه از مونترال طی سخنانی ضمن تاکید بر وظیفه خود درباره تأمین امنیت شهروندان و قشرهای مختلف، گفت: با توجه به خدماتی که شما به جامعه ارائه می نمایید، تامین امنیت این مرکز از اولویت های اداره پلیس است.

وی که به همراه یکی دیگر از مسئولان در این دیدار سخن می گفت، افزود: مرکز شما برای من بسیار جذاب است، چرا که خدمات اجتماعی شما تمامی اقشار جامعه را در بر می گیرد و تنها مخصوص قوم خاص و یا دین بخصوصی نیست و امیدواریم دیگر مراکز نیز این همزیستی مسالمت آمیز و نوع دوستی را از شما فرا بگیرند.

حجت الاسلام سیبویه نیز، ضمن خوش آمدگویی به مقامات پلیس، از خدمت رسانی آنان قدردانی کرد و سلام مرجعیت شیعه «آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی»مدظله و دیگر شیعیان را به ایشان ابلاغ نمود.

مدیر مرکز جهانی آیت الله العظمی شیرازی، در ادامه با اشاره به ارائه خدمات اجتماعی مختلف این مرکز به اقشار جامعه از هر دین و نژادی، آن را از فرامین دین اسلام و مرجعیت شیعه عنوان کرد.

همچنین در این دیدار مقرر شد تا اداره پلیس مونترال و این مرکز شیعی در زمینه ارائه خدمات اجتماعی روابط متقابلی را دنبال کنند.

 در پایان این دیدار، حجت الاسلام شیخ صالح سیبویه، یک جلد کلام الله مجید به زبان فرانسه به رئیس پلیس مونترال اهدا کرد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا