مرجعیت شیعه

چاپ و توزیع هزاران کتاب دینی در کشور یمن از سوی موسسه امام صادق علیه السلام

موسسه فرهنگی ـ خیریه امام صادق علیه السلام در کشور یمن، هزاران کتاب دینی و مذهبی را چاپ و آن ها را به صورت رایگان توزیع کرد .

 

موسسه فرهنگی ـ خیریه امام صادق علیه السلام در کشور یمن، هزاران کتاب دینی و مذهبی را چاپ و آن ها را به صورت رایگان توزیع کرد .

هزاران جلد کتاب دینی و مذهبی توسط موسسه فرهنگی خیریه امام صادق علیه السلام از موسسات وابسته به مرجعیت شیعه آیت الله العظمی شیرازی در کشور یمن، چاپ شده و به صورت رایگان در بین کتابخانه ها، مدارس و مساجد و مشتاقان کتاب توزیع شد.

موسسه فرهنگی ـ خیریه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام ضمن اعلام این خبر توضیح داد: این موسسه 3000 نسخه از کتاب «مسائل اسلامی» تالیف آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی مد ظله العالی، 1000 نسخه از کتاب «المسلم» از تالیفات مرجع راحل آیت الله العظمی سید محمد شیرازی (قدس سره) و 1000 نسخه از کتاب «حضرت نرجس ، مدرسه ی نسل ها» تالیف آیت الله سید مرتضی شیرازی را به چاپ رسانید .

این موسسه افزود: کتاب «نهج الصادقین» برگرفته از ادعیه کتاب مفاتیح الجنان، 1000 نسخه از کتاب «ماه روزه داری» شامل 10 جلسه از خطبه و سخنرانی های آیت الله سید محمد رضا شیرازی به چاپ رسانیده است.

همچنین این موسسه به مناسبت انتقال سفارت امریکا به قدس، 1000 نسخه از کتاب «پایان توسعه یهودیان» (انتهاء امد اليهود) از تالیفات مرجع راحل آیت الله العظمی سید محمد حسینی شیرازی قدس سره را به زیور چاپ آراست.

این موسسه با اشاره به اینکه به علت درخواست مکرر عناوین مختلف کتاب های مذهبی از سوی علاقمندان قرار است چاپ های دیگری نیز داشته باشند ،ادامه داد : 1000 نسخه از کتاب «فلسفه ظهور» که مقدمه ای از کتاب «كلمة الامام المهدي عجل الله فرجه الشريف» از تالیفات شهید آیت الله سید حسن شیرازی رحمت الله علیه و کتاب «زندگانی امام حسین علیه السلام» از تالیفات مرجع راحل آیت الله العظمی سید محمد حسینی شیرازی قدس سره نیز به چاپ رسیدند.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا