مرجعیت شیعه

دیدار جوانان یمنی با مدیر بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی

تعدادی از جوانان یمنی با مدیر بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی دیدار کردند.

 

تعدادی از جوانان یمنی با مدیر بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی دیدار کردند.

جمعی از جوانان یمنی با حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد تقی ذاکری، مدیر بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی در واشنگتن دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرجعیت شیعه، این دیدار به منظور بررسی راهکارهایی که قرار است در هفته آینده از سوی سازمان ملل متحد به منظور حل بحران انسانی در یمن مطرح شود، صورت پذیرفت.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین ذاکری اظهار داشت: هر چند امروزه یمن از جنبه درآمدهای مالی و اقتصادی فقیرترین کشور عربی بوده و مردم یکی از سخت ترین دوران های این کشور را تجربه می کنند، اما از منظر کرامت انسانی در بالاترین رتبه قرار دارند.

وی افزود: علت این سختی ها آن است که یمن مورد حمله کشورهای مسلمان خاورمیانه قرار گرفته و این حملات تنها با مقاصد شوم سیاسی همراه است.

مدیر بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی افزود: ما از طرح اخیر در مورد یمن استقبال می کنیم و امیدواریم تا مسأله یمن را که هزاران تن از مردم بی گناه این کشور را به کام مرگ فرستاده است، حل کند.

وی در ادامه گفت: ما به عنوان مجموعه ای از فعالان مرتبط با دفتر مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله از سازمان های حقوق بشری و از تمام مقلدین معظم له می خواهیم در راه به موفقیت رساندن این مأموریت انسانی ما را یاری کنند. 

حجت الاسلام والمسلمین ذاکری در پایان افزود: بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی، آمادگی خود برای کمک رساندن به کشورهای درگیر در مناقشه یمن را با هدف بازگرداندن آرامش به این کشور عربی اعلام نموده و امیدواریم قدرت های بزرگ و سازمان ملل متحد تلاش هایی حقیقی و ثمر بخش را در این راه به کار گیرند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا