مرجعیت شیعه

قدردانی مؤسسه شهدای کربلا از نقش مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام در حوزه حقوق بشر

مؤسسه فرهنگی و نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام، در کربلای میزبان علی العرداوی، مدیر مؤسسه شهدای کربلا به همراه هیئت نمایندگی این مؤسسه بود.

 

مؤسسه فرهنگی و نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام، در کربلای میزبان علی العرداوی، مدیر مؤسسه شهدای کربلا به همراه هیئت نمایندگی این مؤسسه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مرجعیت شیعه، در این ملاقات «حجت الاسلام شیخ مصطفی محمدی» مسئول مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام گزارشی از تأسیس این مؤسسه در عمل به فرمایشات مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله و همچنین فعالیت های اجراشده و در حال اجرای این مؤسسه به میهمان ارائه کرد.

وی همچنین در خصوص پروژه بزرگ ازدواج جوانان عراقی، گفت: مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام پروژه های متعددی از جمله آموزش حرفه های گوناگون و برنامه های متعدد و گسترده خیریه از جمله راه اندازی پروژه «خانه مودت» به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های عراق برای ازدواج جوانان از طوایف و ادیان مختلف در دستور کار خود دارد.

حجت الاسلام محمدی همچنین به برخی از جزئیات پروژه خانه مودت و شرایط ثبت نام اشاره کرد و گفت: ثبت نام کنندگان در این پروژه در حال حاضر از طوایف و ادیان مختلف از جمله شیعه، سنی، مسیحی، ایزدی ودیگر مذاهب و طوایف عراق هستند.

مدیر مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام همچنین با تأکید بر اینکه این مؤسسه به منظور خدمت رسانی به ملت عراق تأسیس شده است، برای همکاری با مؤسسه شهدای کربلا اعلام آمادگی کرد.

ریاست مؤسسه شهدای کربلا نیز ضمن قدردانی از فعالیت های مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام در حوزه حقوق بشر و خدمت به ملت عراق، بر ضرورت همکاری فیمابین در پروژه ها و برنامه های کمک رسانی به خانواده های شهدا تأکید کرد.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا