مرجعیت شیعه

معرفی طرح «خانه مودت» با هدف ازدواج جوانان عراق در بصره

همایش معرفی طرح «خانه مودت»، در شهر بصره برگزار شد. 

 

همایش معرفی طرح «خانه مودت»، در شهر بصره برگزار شد. 

طرح «خانه مودت»، با هدف آسان سازی ازدواج جوانان عراقی که از سوی «موسسه فرهنگی و نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام» بنیانگذاری شده، با همکاری «مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام»،موسسه رسول اعظم  صلی الله علیه و آله»، «هیئت الصادقیه»، «سازمان بیادر» و «سازمان IHDRF »، طی همایشی در سالن «الفراهیدی» هتل بین المللی «شیراتون» بصره، معرفی شد.

به گزارش شیعه ویوز، در این نشست نمایندگان مراجع عظام تقلید، شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی، امنیتی، رسانه‌ای، بازرگانی و بصره حضور یافتند.

این نشست با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد و پس از آن حجت الاسلام شیخ نزار الحسن مدیر دفتر مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی مدظله در بصره و آقای احمد الماضی سخنگوی موسسه فرهنگی و نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام به سخنرانی پرداختند. 

به گفته مسئولان امر، هدف از برپایی این همایش، معرفی طرح «خانه مودت»، دلایل راه اندازی آن، مراحل ثبت نام در این طرح و چگونگی همیاری و مشارکت در پشتیبانی از این طرح بزرگ و راهبردی می‌باشد.

شرکت کنندگان در این همایش نیز ضمن استقبال از این طرح، آن را سازنده و راه حلی واقعی برای ریشه کن نمودن پدیده تجرد در جامعه عراق و کمک به جوانان خواهان ازدواج دانستند.

طرح خانه مودت، بزرگ‌ترین پروژه ازدواج دسته جمعی است که با بهره گیری از خیرین و تجار عراقی، برای کمک و تسهیل ازدواج جوانان عراق از هر نژاد و قومیتی در راستای از بین بردن پدیده تجرد قطعی، آغاز شده است.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا