مرجعیت شیعه

ملاقات افسران #نیروی_هوایی_ارتش_عراق با مدیر #مرکز_روابط_عمومی دفتر مرجعیت

جمعی از افسران نیروی هوایی ارتش عراق با مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه دیدار و گفتگو کردند. 

 

جمعی از افسران نیروی هوایی ارتش عراق با مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه دیدار و گفتگو کردند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی شیرازی، این هیئت متشکل از سرهنگ دوم خلبان محمد عبدالحسین، فرمانده واحد هوایی فرات الاوسط، سرگرد خلبان علی عادل عباس، سروان خلبان جاسم عبدالمحمد و همچنین ستوان یکم خلبان محمد صباح بود.

 بر اساس این گزارش «عارف نصر الله» مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت، در جمع افسران نیروی هوایی ارتش عراق گفت: نیروی هوایی ارتش عراق در جنگ با سنی های تندروی داعش به صورت فعال و گسترده مشارکت داشته و کمک های شایانی به کشور و ملت عراق ارائه کرده و از طریق حملات دقیق و قاطع هوایی نقش بسزایی در شکست تروریسم در این کشور ایفا نموده است.

وی با اشاره به استفاده گروه تروریستی داعش از سالخوردگان، زنان و کودکان به عنوان سپر انسانی در دفاع از مواضع خود خطاب به افسران حاضر گفت: نقش مهم، اساسی و حرفه ای شما در انهدام مواضع مهم دشمن برای همه آشکار بود به صورتی که حملات و ضربات نیروی هوایی عراق به مخفیگاه های گروه های تروریستی موجب ایجاد رعب و وحشت در دل های آنان شد که در نتیجه به تضعیف توانایی های جنگی آنان انجامید.

مدیر مرکز روابط عمومی دفتر آیت الله العظمی شیرازی تأکید کرد: شما دارای اصول والایی بودید و هدفتان در دفاع از سرزمین و دین و مقدساتتان آشکار بود، شما عراق را در قلب خود و در مقابل چشمانتان قرار داده اید.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا