مرجعیت شیعه

توجه به ایتام نیروهای مدافع عتبات و مقدسات عراق بر همه واجب است

تعدادی از زائران بارگاه مقدس علوی با «آیت الله العظمی شیخ بشیر النجفی»مدظله، از مراجع تقلید شیعه دیدار کردند.

 

تعدادی از زائران بارگاه مقدس علوی با «آیت الله العظمی شیخ بشیر النجفی»مدظله، از مراجع تقلید شیعه دیدار کردند.

معظم له، در این دیدار طی سخنانی بر لزوم توجه به ایتام و فقرا تأکید کرده و گفتند: همگان باید توجه ویژه ای به ایتام و فقرا داشته باشند و از هیچ تلاشی درصدد فراهم کردن زمینه های زندگی با کرامت برای آنان دریغ نکنند.

این مرجع تقلید شیعه افزودند: همه عراقی ها باید بدانند که توجه و اهتمام به ایتام نیروهای مدافع از عتبات و مقدسات عراق و برآورده کردن نیازهای آنان واجب است.

آیت الله العظمی النجفی همچنین در دیدار جمعی از مسئولان عراق و مسئولان استان نجف اشرف تصریح کردند: اتحاد، برای مقابله با تهدیدها و توطئه ها از اهمیت فراوانی برخوردار است.

ایشان اظهار داشتند: دشمنان به وسیله این تهدیدها و توطئه ها درصدد شکاف میان ملت و ورود به این کشور هستند تا سرنوشت تاریکی را برای مردم عراق رقم بزنند.

این مرجع تقلید ادامه دادند: مسئولان موظف هستند نسبت به فقرا دغدغه داشته باشند و وضع معیشتی آنان را به گونه ای بهبود بخشند که بتوانند زندگی کریمانه ای داشته باشند.

معظم له در پایان سخنان خود تأکید کردند که مسئولان باید با فساد اداری و مالی مبارزه کرده و این پدیده را ریشه کن سازند و دولتی تشکیل دهند که مورد احترام و رضایت همه مردم باشد.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا