مرجعیت شیعه

افتتاح حسینیه قصر الزهراء سلام الله علیها در شهر مقدس کاظمین

در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها حسینیه ای به نام قصر الزهراء سلام الله علیها در شهر مقدس کاظمین افتتاح شد. 

 

در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها حسینیه ای به نام قصر الزهراء سلام الله علیها در شهر مقدس کاظمین افتتاح شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی شیرازی، این حسینیه، در عمل به تاکیدات معظم له مبنی بر گسترش مراکز دینی و با همت جمعی از مقلدان مرجع عالیقدر؛ از جمله حاج نصیر الربیعی، طی مراسمی در شهر مقدس کاظمین افتتاح گردید. 

این مراسم افتتاحیه با برگزاری مجلسی به مناسبت ایام شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها همراه بود که جمعی از نمایندگان دفاتر مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله از شهرهای مقدس قم و کربلا در آن حضور یافتند.

حجت الاسلام سید علی الطالقانی در این مراسم به ایراد سخنرانی در فضائل و مناقب بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پرداخت و پس از ایشان مداح اهل بیت علیهم السلام حاج ملا باسم کربلایی در جمع حاضران به مدیحه سرایی پرداخت.

گفتنی است، این حسینیه مجهز به امکانات روز و دارای بخش های مختلفی چون نمازخانه، سالن برگزاری مراسم، محل اسکان و اطعام زائرین و نیز استودیوی تصویر می باشد. 

فرآیند ساخت این حسینیه از آغاز تا پایان کمتر از 5ماه به طول انجامیده است.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا