مرجعیت شیعه

ادامه فعالیت های هیئت نمایندگی دفتر مرجعیت شیعه در لندن

هیئت نمایندگی دفتر مرجعیت شیعه که از کربلای معلی عازم شهر لندن شده، به فعالیت های فرهنگی – مذهبی خود در این شهر ادامه می دهد.

 

هیئت نمایندگی دفتر مرجعیت شیعه که از کربلای معلی عازم شهر لندن شده، به فعالیت های فرهنگی – مذهبی خود در این شهر ادامه می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی سید صادق شیرازی، این هیئت که متشکل از حجج الاسلام والمسلمین شیخ طالب صالحی و شیخ مکی حائری است، به همراهی نماینده مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مد ظله، در کشورهای اروپایی حجت الاسلام والمسلمین شیخ عبد الرحمن حائری، در دفتر مجلس اعلای اسلامی عراق در شهر لندن حضور یافته و با سید احسان حکیم، مدیر این مجموعه و سید علی موسوی، عضو مجلس اعلای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دو طرف ضمن بررسی امور اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مربوط به شهروندان عراقی در انگلستان، بر وحدت صفوف اسلامی و توسعه روابط فیمابین تأکید کردند.

در پایان نیز هیئت میهمان با فعالیت های دفتر و مرکز مطالعات آنگلوعراقی، وابسته به مجلس اعلای اسلامی عراق و کتابخانه این مرکز آشنا شد.

همچنین، هیئت نمایندگی دفتر آیت الله العظمی شیرازی، با حجت الاسلام سید سعید خلخالی، مدیر مؤسسه امام علی علیه السلام در مقر این مؤسسه دیدار و گفتگو کرد.

در این ملاقات به موضوع ارتقای سطح مذهبی و فرهنگی جامعه اسلامی و مسائل مربوط به جوانان پرداخته شد.

بر اساس این گزارش، حضور در مرکز امام حسین علیه السلام، از مراکز فرهنگی ـ مذهبی شیعیان کشور افغانستان از دیگر فعالیت های هیئت نمایندگی دفتر آیت الله العظمی شیرازی مدظله بود که طی آن حجت الاسلام والمسلمین شیخ مکی حائری در جمع حاضران به ایراد سخن پرداخت.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا