مرجعیت شیعه

معرفی اسلام اصیل از طریق رسانه ها

«آیت الله العظمی بشیر نجفی»مدظله: از طریق رسانه‌ها چهره مخدوش اسلام را از بین ببریم .

 

«آیت الله العظمی بشیر نجفی»مدظله: از طریق رسانه‌ها چهره مخدوش اسلام را از بین ببریم .

«آیت الله العظمی بشیر نجفی»مدظله، از مراجع تقلید شیعه طی سخنانی گفتند: باید از طریق رسانه‌ها چهره بد و مخدوشی که دشمنان اسلام نزد ملت‌های جهان به‌جا گذاشته‌اند را از بین ببریم و اسلام حقیقی که صلح و محبت را برای تمامی انسان‌ها ضمانت می‌کند، به آنها معرفی نماییم.

این مرجع تقلید شیعه که در دیدار خود با تعدادی از شیعیان هند و پاکستان سخن می گفت؛ در ادامه بر ضرورت پیروی از دستورات اهل بیت (علیهم السلام) و شیوه ها و رهنمود های تربیتی و اخلاقی آن بزرگواران برای تحقق سعادت دنیا و آخرت تاکید کرد.

معظم له همچنین بر ضرورت آگاهی از مسائلی دینی و شناخت حلال و حرام در بسیاری از رفتار های روزانه تاکید کرده و افزودند: انسان گاهی به سبب عدم آگاهی و شناخت درست مسائل شرعی مرتکب برخی خطاها می شود و زیارت شهرهای مقدس نجف و کربلا خصوصا در ایام اربعین حسینی، می تواند ایستگاهی برای اصلاح نفس، تصحیح رفتار روزانه و شناخت منابع فقهی باشد.

ایشان همچنین از اصحاب رسانه پاکستان تجلیلی بعمل آورده و گفتند: امروز جهان شاهد پیشرفت در تمامی زمینه هاست که از جمله آنها؛ رسانه ها و ارتباطات است و ما باید از طریق این رسانه ها، چهره حقیقی اسلام اصیل محمدی را معرفی نموده و چهره مخدوشی از اسلام را که دشمنان اسلام برای ملت های جهان ترسیم نموده اند از بین ببریم.

«آیت الله العظمی بشیر نجفی»مدظله، از هیئت شرکت خطوط هوایی پاکستان که برای اولین بار از پاکستان به فرودگاه بین المللی نجف اشرف آمده بودند نیز ، استقبال کردند.

ایشان در دیدار با این هیئت، از هر تلاشی که در جهت حمایت از زائرین عتبات مقدسه عراق صورت می گیرد و سفرشان را آسان می سازد، قدر دانی نموده و از کارگزاران خواستند تا برای خدمت و احترام به زائرین بیشتر تلاش کنند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا