جهان اسلام

کارشناس اصلی بمب گذاری داعش و ۴ دستیارش در تلعفر به هلاکت رسیدند/ هلاکت کادر اطلاع رسانی تروریست ها

یکی از کارشناسان بمب گذاری گروه داعش به هلاکت رسید.

 

یکی از کارشناسان بمب گذاری گروه داعش به هلاکت رسید.

یکی از اصلی ترین کارشناسان بمب گذاری ساختمان ها و مناطق مسکونی در گروه تروریستی داعش، به همراه ۴ دستیارش به هلاکت رسید.

این سنی تندرو که معروف به «ابو حمزه التونسی» بود در حین بمب گذاری یک ساختمان به همراه 4 تن از دستیارانش بوده است که بر اثر انفجار همان بمب به همراه دستیارانش به هلاکت رسیده است.

به گفته منابع امنیتی، نام التونسی در ماههای گذشته به عنوان یکی از کارشناسان بمب گذاری ساختمان ها و اماکن مسکونی شناخته می شد و او از رقه سوریه به عراق آمده بود تا از تلاش های داعش برای بمب گذاری و کمین گذاری تروریست ها حمایت کند.

در خبری دیگر، در استان صلاح الدین عراق یکی از اعضای کادر اطلاع رسانی سنی های تندروی داعش بر اثر انفجار یکی بسته بمب گذاری شده به هلاکت رسیده است.

به گفته منابع امنتی، این سنی تندرو که «ابو احمد العدنانی» نام داشته است، بر اثر انفجار یک بسته انفجاری در مسیر حرکت موتور سیکلتش در منطقه ««المطبیحه» واقع در شرق این استا،ن به هلاکت رسیده است.

گفتنی است، بسیاری از عناصر داعش براثر انفجار بسته هایی که خود آنها برای جلوگیری از پیشروی های نیروهای عراقی در مناطق مختلف از جمله منطقه «المطبیجه» جاسازی کرده اند، به هلاکت می رسند.

منطقه «المطبیجه» از مناطق پر تنش در بین دیالی و صلاح الدین است که تعداد زیادی از سنی های تندروی داعش در آن مستقر شده اند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا