جهان اسلام

نسبت کفر به شیعیان، توسط یک مصری وهابی

یک مبلغ وهابی و موسس سازمانی ضد شیعی در مصر، در یک برنامه زنده تلویزیونی ، شیعیان را کافر خطاب کرد ، که اظهارات وی موجب ایجاد تنش بین وی و مهمان برنامه شد

 

یک مبلغ وهابی و موسس سازمانی ضد شیعی در مصر، در یک برنامه زنده تلویزیونی ، شیعیان را کافر خطاب کرد ، که اظهارات وی موجب ایجاد تنش بین وی و مهمان برنامه شد.

محمد صابر که از او به عنوان دبیرکل مرکز مطالعات و تحقیقات ضد شیعه در مصر ، یاد می شود، درمناظره تلفنی با عبدالله الناصر، دبیر کل اتحادیه گروه های صوفی ، شیعیان را کافر توصیف کرد.

صابرمحمد صابر که به عنوان رئیس هیئت مدیره شبکه تلویزیونی ماهواره ای ” امجاد ” نیز فعالیت دارد ، در مصاحبه با شبکه  العاصمه  مصرگفت : شیعیان کافر هستند زیرا هنگامی که اعمال و رفتار آنان را با تعالیم اسلامی تطبیق می دهیم ، می فهمیم که اعمال و رفتار آنان غیراسلامی است . 

الناصر دبیرکل اتحادیه گروههای صوفی ، در واکنش به ادعای این سنی تند رو گفت : من جواب چنین افرادی را نمی دهم .این وهابی ها اهداف خاص خود را دنبال می کنند.

صابر و گروهی از همفکران وهابی او با حمایت گسترده مالی و فکری عربستان سعودی از ماه گذشته مرکز مطالعات و تحقیقات ضد شیعه مصر را تشکیل داده اند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا