جهان اسلام

اعتراض علماى كراچي به حمایت نخست وزیر پاکستان از حمله عربستان به یمن

علمای شیعه کراچی با حضور در تجمع اعتراض آميز علیه جنایات آل‌سعود در یمن، از ارتش پاکستان خواستند نگذارد نخست ‌وزیر این کشور برای منافع شخصی، پاکستان را وارد جنگ با کشوری اسلامی کند

 

علمای شیعه کراچی با حضور در تجمع اعتراض آميز علیه جنایات آل‌سعود در یمن، از ارتش پاکستان خواستند نگذارد نخست ‌وزیر این کشور برای منافع شخصی، پاکستان را وارد جنگ با کشوری اسلامی کند.

علمای شیعه با محکومیت شدید حمله آل‌سعود به مردم بی‌گناه یمن تصریح کردند: دیکتاتورهای خائن عرب از انقلاب‌های مردمی ترسیده‌اند و منافع و اقتدار خود را در خطر می‌بینند و دست به جنایت می‌زنند.

همچنین علمای شیعه از ارتش پاکستان خواستند تا نگذارد «نواز شریف»، نخست‌وزیر این کشور برای جبران احساسات شخصی و به اسم منافع ملی، کشور را وارد جنگ فرقه‌ای کند.

ایشان افزودند: ما به‌خاطر نفت رایگان از عربستان, جنگ با القاعده و طالبان را چشیده‌ایم و نباید حالا وارد جنگ جدیدی بشویم.

پیشتر سرتاج عزیز مشاور نخست وزیر پاکستان, گفته بود امروز یعنی دوشنبه در جلسه مشترک مجالس ملی و سنای پاکستان تصمیم نهایی این کشور در خصوص مساله یمن،گرفته می شود.

گفتنی است، نواز شریف، نخست‌وزیر پاکستان روز جمعه پس از دیدار با «احمد داوود اوغلو»، همتای ترکیه‌ای خود اعلام کرده بود این دو کشور برای حمایت کامل از عربستان سعودی در نبرد علیه مردم یمن آماده‌اند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا