جهان اسلام

مدارس اهل تسنن پاکستان، آموزشگاه عوامل انتحاری

سخنگوی اداره امنیت ملی افغانستان در جمع دانشجویان دانشگاه کابل اعلام کرد: عوامل انتحاری در مدارس دینی اهل تسنن پاکستان آموزش می بینند.

 

به گزارش شیعه ویوز ، سخنگوی اداره امنیت ملی افغانستان در جمع دانشجویان دانشگاه کابل اعلام کرد: عوامل انتحاری در مدارس دینی اهل تسنن پاکستان آموزش می بینند.

وی با تاکید بر وجود مدارک مستند از تلاش مدارس دینی پاکستان برای اعزام عوامل انتحاری به افغانستان گفت: مدارس دینی افکار جوانان را بر ضد افغانستان پرورش می دهند.

گفتنی است بیشترین آمار حملات تروریستی در مناطق شیعه نشین رخ می دهد و اغلب تروریست هایی که اقدام به این گونه عملیات های انتحاری می کنند، طلاب مدارس دینی هستند که تحت تاثیر افکار وهابی گری قرار گرفته و داوطلبانه دست به کشتار مردم می زنند.

در سال های اخیر با کمک های مالی عربستان، تعداد زیادی مدارس دینی برای وهابیون افراطی در پاکستان تأسیس شده و این سرآغاز ورود تفکر افراطی و تندرو به پاکستان بوده است. این مدارس طلاب را شست و شوی مغزی می دهند و در کنار کمونیسم، تشیع را به عنوان دشمن تلقی می کنند و چنین است که نطفه شیعه کشی در پاکستان توسط تکفیری های تندرو بسته می شود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا