جهان اسلام

کشیش لبنانی : من محب اهل بیت، پیامبر و آقایمان علی (علیهم السلام) هستم 

 

پدر ” نخله ” از جمله شخصیت هایی است که همواره در مراسم های عزایی که محبان اهل بیت (علیهم السلام) در جنوب لبنان برگزار می کنند حضور پررنگ دارد. 

 

shiawaves2189.jpg - 97.08 kb

به گزارش شیعه ویوز ، “وليم نقولا نخله” کشیش مناطق صور و بنت جبیل لبنان از آمادگی اش برای شرکت  در جشنواره “تراتیل سجادیه” و نوشتن پژوهشی مفصل در مورد حقوق انسانی که امام سجاد (علیه السلام) در رساله حقوق خود آنها را بنا نهاده خبر داد. 

پدر” نخله” در خلال استقبال از هیئت آستان حسینی گفت: من آماده نوشتن  پژوهشی مفصل در مورد حقوق انسانی که امام سجاد (علیه السلام) در رساله حقوق خود آنها را بنا نهاده هستم و تمایل بسیاری جهت دیدار از عراق و زیارت اهل بیت (علیهم السلام) و به ویژه مرقد امام حسین (علیه السلام) دارم. 

وی افزود: امام حسین (علیه السلام) در نزد مسیحیان به عنوان مردی که به خاطر انسانیت و راه حق در مقابل ظلم ایستاد از جایگاه والایی برخوردار است و ویژگی های مشترکی میان امام حسین و عیسی مسیح (علیهما السلام) در مظلومیت و مبارزه با باطل وجود دارد.

 من یک آرشیو کامل از کتاب هایی در مورد اهل بیت (علیهم السلام) دارم که حکمتی در زندگی من است… من محب اهل بیت، پیامبر و آقایمان علی (علیهم السلام) هستم. شایان ذکر است که پدر نخله از جمله شخصیت هایی است که همواره در مراسم های عزایی که محبان اهل بیت (علیهم السلام) در جنوب لبنان برگزار می کنند حضور پررنگ دارد. 

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا