جهان اسلام

طرح امنيتی عراق برای تامين امنيت اربعين حسينی

shiawaves1720.jpg - 132.41 kb

13 هزار نیرو در جاده هایی که زائران با پای پیاده حرکت می کنند و به سوی کربلا می روند مستقر شده اند

به گزارش شیعه ویوز ، فرماندهی عملیات فرات مرکزی طرحی امنیتی برای تامین امنیت زائران شرکت کننده در مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی تهیه کرده است.بر اساس این طرح وزارت خانه های کشور و دفاع تجهیزاتی ارسال خواهند کرد و عملیاتی پیشگیرانه نیز برای تامین امنیت کاروان های زائران انجام خواهد شد.

فرماندهی عملیات فرات مرکزی این طرح را در سه صفحه تهیه کرده است تا امنیت میلیون ها زائری را که برای شرکت در مراسم اربعین امام حسین علیه السلام به کربلای معلی می آیند را تامین کند. 

استقرار تجهیزات ثابت و متحرک کشف مواد منفجره از جمله بخش های این برنامه به شمار می رود. تعدادی از زنان داوطلب نیز در اجرای این طرح همکاری خواهند کرد.

هم چنین رئیس پلیس استان واسط عراق گفت: نیروهای امنیتی در استان تدابیر ویژه ای را برای حمایت از زائران حسینی  در اربعین اتخاذ کرده اند.

وی افزود: 13 هزار نیرو در جاده هایی که زائران با پای پیاده حرکت می کنند و به سوی کربلا می روند مستقر شده اند.این نیروها به شکل گشتی و نیروهای اطلاعاتی فعال هستند هماهنگی کاملی میان آنها برقرار است.

 {mp4remote}http://host10.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/291/814ba539482ea61ed58aa70ed4cf4204870228.mp4{/mp4remote}

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا