جهان اسلام

دیدار تعدادی از شخصیت های دینی و اجتماعی ولایت «بامیان» با نماینده مرجعیت شیعه، در کابل

تعدادی از شخصیت های دینی و اجتماعی ولایت «بامیان» افغانستان، با نماینده مرجعیت شیعه در «کابل» ( پایتخت افغانستان) دیدار کردند. 

 

تعدادی از شخصیت های دینی و اجتماعی ولایت «بامیان» افغانستان، با نماینده مرجعیت شیعه در «کابل» ( پایتخت افغانستان) دیدار کردند. 

این هیئت متشکل از مسئولان دفتر مرجعیت شیعه در بامیان، علما، ریش سفیدان، اساتید  و مقلدین بزرگ مرجع جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی شیرازی، ضمن حضور در دفتر مرجعیت شیعه در کابل، با نماینده معظم له، «حجت الاسلام شیخ محمد عارف محقق کوشا» و اعضای این دفتر مرکزی دیدار کردند.

حاضرین در ابتدا گزارشی از فعالیت های دینی، فرهنگی و قرآنی خود  در ولایت بامیان را به سمع و نظر نماینده معظم له در دفتر مرکزی کابل رساندند و خواهان توجه هر چه بیشتر این دفتر به بامیان شدند.

نماینده مرجعیت شیعه ضمن خوش آمدگویی  و تقدیر از تلاش اهالی بامیان در نشر معارف شیعی، طی سخنانی گفت:  این ایام متعلق به بی بی دو جهان، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است، و ایشان کسی بود که با تمام توان روحی، ایمانی و جسمی، خود را وقف راه خدا کرد و به دفاع از ولایت حضرت امیرالمومنین امام علی علیه السلام پرداخت.

وی ادامه داد:  وظیفه دینی و ایمانی ما ایجاب می‌کند تا به پیروی از حضرت زهرا سلام الله علیها،  با تمام توان با مشکلات مبارزه کنیم و در نشر هر چه بیشتر فرهنگ اهل بیت علیهم السلام بکوشیم.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا