جهان اسلام

مشارکت ۲۰۰ مربی در آزمون ملی علوم قرآن عراق

آزمون کتبی دومین دوره تخصصی علوم قرآن «امام حسین علیه السلام» عراق با مشارکت ۲۰۰ مربی قرآن زن و مرد برگزار شد.

آزمون کتبی دومین دوره تخصصی علوم قرآن «امام حسین علیه السلام» عراق با مشارکت ۲۰۰ مربی قرآن زن و مرد برگزار شد.
دومین دوره تخصصی علوم قرآنی امام حسین علیه السلام ویژه استادان و مربیان زن و مرد برخی استان‌های عراق با برگزاری آزمون کتبی به کار خود پایان داد.
این دوره به‌ همت مرکز مطالعات قرآنی وابسته به دارالقرآن حرم مطهر امام حسین علیه السلام و در سالن «خاتم‌ الانبیاء صلی الله علیه و آله» در حرم مطهر حسینی برگزار شد.
سیدمرتضی جمال‌‌الدین، استاد دوره، در این باره گفت: این دوره با هدف توانمندسازی مربیان علوم قرآنی برگزار شد و برپایی آزمون کتبی پایان‌بخش این دوره بود.
وی با بیان اینکه دومین دوره تخصصی علوم قرآنی امام حسین علیه السلام به مدت ۳۰ هفته در صحن حسینی برگزار شد، گفت: ۲۰۰ مربی قرآن زن و مرد از گروه‌های سنی از چهار استان کربلای معلی، نجف اشرف، بغداد و بابل و همچنین طلاب علوم دینی کشورهای آفریقایی مقیم در شهر مقدس کربلا در این دوره حضور داشتند.
سیدمرتضی جمال‌الدین در ادامه افزود: جشن فارغ‌التحصیلی شرکت‌کنندگان در این دوره در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد و به 3 نفر برتر جوایزی اعطا می‌شود.
وی همچنین تصریح کرد: شرکت‌کنندگانی که به نمرات بالای ۷۰ درصد دست یافته باشند، در دوره تخصصی بعدی با موضوع «قواعد تفسیر» حضور خواهند داشت.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا