جهان اسلام

اهدای کتابخانه شخصی به دانشگاه اهل بیت علیهم السلام در شهر مقدس کربلا

فرزندان مرحوم حاج حسن عبد الامیر ابو دکه کتابخانه شخصی و ارزشمند پدرشان را به دانشگاه اهل بیت علیهم السلام در شهر مقدس کربلا اهدا کردند.

 

فرزندان مرحوم حاج حسن عبد الامیر ابو دکه کتابخانه شخصی و ارزشمند پدرشان را به دانشگاه اهل بیت علیهم السلام در شهر مقدس کربلا اهدا کردند.

فلاح و صباح فرزندان آن مرحوم، در دیدار با دکتر محسن قزوینی موسس دانشگاه اهل بیت علیهم السلام ،دکتر حمید النجدی رئیس دانشکده علوم اسلامی و صادق قزوینی مدیر روابط عمومی و رسانه این دانشگاه، تصمیم خود را جهت اهدای کتابخانه شخصی پدرشان مطرح کردند که این تصمیم از سوی مسئولان مورد استقبال قرار گرفت.

اهدا کنندگان این کتابخانه ارزشمند در این دیدار، از دانشگاه اهل بیت علیهم السلام به خاطر تلاش های ارزشمند این مجموعه آکادمیک در عراق تقدیر نموده و تاریخ این دانشگاه را در پژوهش های علمی چشمگیر خواندند. 

دکتر محسن قزوینی نیز، در این دیدار با اشاره به اینکه از این گونه تصمیمات استقبال می نماید افزود: کتابخانه های شخصی با توجه به تنوع کتب مختلف ارزشمند بوده و می تواند به دانشجویان در مسیر تحصیل علم و انجام پژوهش های گوناگون کمک نماید. 

وی همچنین تاکید کرد که دانشگاه اهل بیت علیهم السلام شهر مقدس کربلا از سرتاسر عراق دانشجو می پذیرد، دانشجویانی که جهت ارتقای علمی خود به دنبال کتاب های نادر در همه زمینه ها و تخصصات می باشند.

در پایان این دیدار دکتر صاحب الاطرقچی رئیس دانشگاه اهل بیت علیهم السلام و سایر مسئولان این دانشگاه با اهدای لوح سپاس و مدال افتخار به فرزندان مرحوم ابودکه از ایشان جهت این عمل شایسته تشکر و قدردانی کردند.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا